Dominium S.A. właściciel sieci restauracji Pizza Dominium, w której obecnie funkcjonuje ponad 70 lokali w całej Polsce oraz 7 w Rumunii, zmienił nazwę na Gusto Dominium oraz wprowadził nowy logotyp. Inauguracja nowej nazwy i logotypu jest ostatnim etapem trwającego od dwóch lat kompleksowego rebrandingu marki.
Nowa, jednolita komunikacja marketingowa wykorzystywana w social mediach, kampaniach internetowych oraz outdoorowych, a także w materiałach promocyjnych w lokalach zawiera charakterystyczne elementy identyfikacji marki, którymi są biało-czerwona kratka oraz figura konia. Zwieńczeniem nowego, włoskiego pozycjonowania marki jest zmiana nazwy na Gusto Dominium oraz wprowadzenie claim’u „Smak Dominium. Smak włoskiego domu”.
Nowy logotyp marki Gusto Dominium nawiązuje do poprzedniej wersji poprzez wykorzystanie motywu konia oraz kratki. Nowa nazwa Gusto Dominium oraz logo pojawiły się w lokalach oraz na wszystkich materiałach reklamowych 26 grudnia 2015 r. Wprowadzeniu nowej nazwy Gusto Dominium oraz nowego logotypu towarzyszy kampania reklamowa, która rozpoczęła się 26 grudnia 2015 r. Reklama Gusto Dominium pojawiła się w TV, w sieci kin Cinema City i Multikino, na nośnikach outdoorowych i w Internecie.
Tagi: