Dla Media Markt liczą się tylko kibice!

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-02-24 | 13:28
Zbliżające się piłkarskie mistrzostwa spowodowały „wysyp” najróżniejszych sponsorów turnieju EURO 2012, którzy za breloczek, czapkę z logo lub nikłą szansę wylosowania biletu na mecz próbują rozniecić emocje równe finałowi Polska – Hiszpania. Sieć Media Markt poprzez swoją najnowszą kampanię chce zwrócić uwagę kibiców na korzyści o wiele bardziej uchwytne.
Media Markt nie jest sponsorem mistrzostw, gwiazdorów futbolu czy działaczy piłkarskich, o budowie stadionów nie wspominając. Jest liderem ekstraklasy RTV/AGD, który gra do jednej bramki wraz z rzeszą kibiców chcących śledzić mistrzostwa nie z użyciem lornetki z ostatnich miejsc na stadionach, ale także wygodnie, w domu z pozycji kanapy i w telewizorze o najwyższej rozdzielczości, w technologii 3D…
Wobec najnowszych działań marketingowych Media Markt ogromne sumy wydawane przez sponsorów EURO 2012 na doraźne korzyści wizerunkowe są na spalonej pozycji.
„Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu/działaczy/mistrzostw!” Sponsorujemy kibiców: Wyczerpująco niskie ceny i szeroka ławka produktów to odpowiedź Media Markt na „gadżeciarskie” chwyty i to z gwarancją emocji nawet w starciu z ofertami internetowymi.
Pozostało jeszcze kilka miesięcy, aby dobrze przygotować się do mistrzostw. W tym czasie w sklepach Media Markt będą pojawiać się produkty, do których serce niejednego kibica zabije szybszym tętnem. Najnowsza kampania Media Markt to prowokujące szyderstwo z polskiej „gorączki” sponsoringu za wszelka cenę. Największa sieć sklepów z elektroniką użytkową nie zamierza ogrzewać się odbitym blaskiem mistrzostw i z szacunku dla swoich Klientów przekazuje im prosty komunikat i przejrzystą ofertę: naprawdę niskie ceny”. – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu Media Markt.
Akcja pod hasłem „Nie sponsorujemy…” jest rozłożona w czasie. Etap teaserowy trwa od 15 do 23 lutego, następnie przeprowadzona zostanie kampania produktowa, która potrwa od 24 do 29 lutego. W nadchodzącym okresie należy spodziewać się kolejnych odsłon.
Za opracowanie i przygotowanie promocji odpowiadają dwie agencje kreatywne: Opus B oraz Demner, Merlicek & Bergmann, które będą przez cały okres komunikacji (luty – czerwiec) nadzorować projekt wraz ze studiem filmowym Ideal Ideal.
Media do kampanii: telewizja, internet, prasa codzienna, outdoor i radio zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Saturn Holding i dom mediowy Universal McCann.
Zobacz sklepy Media Markt w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-01-30 do 2012-02-10

Zobacz także

Dla Media Markt liczą się tylko kibice!

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.