Marka Diverse po 5 - letnim okresie spektakularnej promocji podczas rajdu Paryż – Dakar, kontynuuje promocję poprzez sporty ekstremalne i motorowe, będąc tytularnym sponsorem prestiżowego wydarzenia jakim jest Night of the Jumps – polska edycja Mistrzostw Świata.
W trzeciej, polskiej edycji Mistrzostw Świata - „Diverse Night of the Jumps”, które odbędą się 21 marca br., w Krakowie weźmie udział ścisła czołówka światowa. Pojawią się m.in. Mistrzowie Świata : Libor Podmol (2010), David Rinaldo (2013) i Maikel Melero (2014), którzy powalczą o punkty w klasyfikacji generalnej. Na starcie zobaczymy również jedynego reprezentanta Polski - Marcina Łukaszczyka, zawodnika Diverse Extreme Team.
Historia Mistrzostw Świata FMX w Polsce sięga roku 2006 kiedy to marka Diverse, jako pierwsza przedstawiła polskiej publiczności imprezę tak wysokiej rangi w katowickim Spodku. Wcześniej w tym samym roku Freestyle Motocross został wpisany na oficjalną listę dyscyplin motorowych rozgrywanych pod egidą FIM. W latach 2011, 2013 i 2014 zawody miały swoje kolejne odsłony w ERGO ARENIE Gdańsk/Sopot. W 2015 roku niesamowite ewolucje wykonywane przez zawodników na wysokości niemal trzeciego piętra powrócą na południe Polski do największej areny w naszym kraju.
Marka Diverse, której właścicielem jest spółka Etos S.A., istnieje od 1993 r. Spółka aktualnie sprzedaje odzież w około 240 punktach, głównie w sklepach własnych i franczyzowych. Kolekcja odzieży zmieniana jest dwa razy w roku, wiosna- lato oraz jesień –zima w ramach sześciu kolekcji i dedykowana jest dla osób aktywnych. Rozwój marki Diverse przebiega dynamicznie - przyrost powierzchni handlowej wynosił ok. 20% według stanu na koniec 2013 r w stosunku do 2012 i 27% w 2014 w stosunku do 2013 r. Przychody* w odpowiednich latach wyniosły – 170 mln zł (2012) i 199 mln zł (2013).
*Dane finansowe wg MSSF
Tagi: