-
To naturalny etap rozwoju marki i wyjście na przeciw oczekiwaniom klientów. Coraz więcej kobiet również z naszej grupy docelowej kupuje przez internet i chcieliśmy być dla nich dostępni w najwygodniejszej dla nich formie - mówi Magda Bodis, PR Manager Deni Cler.
Oferta dostępna w sklepie internetowym Deni Cler nie różni się od asortymentu w salonach stacjonarnych. Zakupiony towar dostarczany jest przesyłką kurierską na wskazany przez kupującego adres. Można również skorzystać z odbioru osobistego w salonie.
Deni Cler to historia 40 lat najlepiej rozumianego włoskiego stylu, jakości i elegancji. Od momentu otwarcia pierwszego salonu w 1972 roku przy prestiżowej Via Monte Napoleone w Mediolanie Deni Cler ubiera kobiety świadome własnej wartości i siły jaką jest ich kobiecość. W 1991 roku marka pojawiła się na rynku polskim wprowadzając nową jakość do rodzimego świata mody.
Tagi: