8 września na frontowej ścianie budynku dawnego hotelu Cracovia, którego właścicielem jest Echo Investment, pojawi się reklama wielkoformatowa. Decyzja o jej zawieszeniu podyktowana jest względami ekonomicznymi. Billboard o wymiarach 16x148 metrów (drugi co do wielkości w Krakowie) pozostanie na fasadzie budynku do rozpoczęcia prac nad realizacją nowego projektu.
-
Dołożymy wszelkich starań, aby sytuacja hotelu Forum, na którym od wielu lat eksponowane są billboardy nie powtórzyła się w przypadku naszego projektu - mówi Krzysztof Giemza, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju Echo Investment S.A. Obecnie nad przyszłością terenów, na których znajduje się były hotel Cracovia pracuje zespół wybitnych architektów krakowskich, którzy wyznaczą pożądane kierunki dalszych prac nad całością inwestycji.
Inwestor jest przekonany, że taki sposób prowadzenia dalszych prac pozwoli uzyskać gwarancje optymalnych wyników w zakresie ostatecznego zagospodarowania przestrzeni, uwzględniającego nowy program inwestycji oraz współczesne rozwiązania techniczno-materiałowe.
Zamiarem firmy jest realizacja przedsięwzięcia, które swoim standardem i jakością rozwiązań będzie adekwatne do rangi lokalizacji i jej otoczenia, a spełniając niezbędne wymogi ekonomiczne, będzie mogło w najlepszy sposób służyć miastu i jego mieszkańcom.
Bartłomiej Gajda, PR Manager firmy działającej dla Echo Investment w
rozmowie z portalem Galeriehandlowe.pl poinformował, że decyzja na temat
tego, co znajdzie się na miejscu dawnego hotelu Cracovia, nie została
jeszcze podjęta. Nie wyklucza natomiast, że jedną z możliwości jest
powstanie nowego centrum handlowego.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Echo Investment
Tagi: