W poniedziałek, 26 września nastąpiło otwarcie siódmego lokalu firmy w Warszawie, a w środę (28 września) i piątek (30 września) marka została wprowadzona do dwóch nowych miast – Szczecina i Gdyni. Dodatkowo, w piątek została otwarta piąta kawiarnia Starbucks w Budapeszcie. Otwarcia nowych lokali w Polsce dokonała firma AmRest Coffee Sp. z o.o., natomiast na Węgrzech spółka AmRest Kávézó Kft. Obie firmy to joint venture utworzone przez Starbucks Coffee International, Inc. oraz AmRest Sp. z o.o.
Nowa kawiarnia Starbucks w stolicy Polski mieści się na parterze Warszawskiego Centrum Finansowego, przy ul. Emilii Plater 53. Położenie w ścisłym centrum miasta, w sąsiedztwie licznych firm i budynków biurowych oraz Dworca Centralnego czyni tę lokalizację niezwykle atrakcyjną nie tylko dla mieszkańców Warszawy, ale również dla przyjezdnych.
Pierwsza kawiarnia Starbucks w Szczecinie została otwarta w nowoczesnym centrum handlowym Galeria Kaskada, przy Al. Niepodległości 36. Firma wybrała Galerię Kaskada ze względu na jej dogodne położenie w centrum miasta, w pobliżu dużych arterii komunikacyjnych oraz licznych atrakcji turystycznych. Z kolei pierwszy lokal Starbucks w Gdyni znajduje się przy ul. Armii Krajowej 28, tuż przy skrzyżowaniu z ul. Świętojańską, będącą jedną z głównych ulic Śródmieścia i uznawaną za najbardziej reprezentatywną w mieście.
Oprócz trzech kawiarni w Polsce, w tym samym tygodniu, w piątek, 30 września otwarty został również nowy, piąty już lokal Starbucks w Budapeszcie. Kawiarnia mieści się przy ul. Hercegprimas 7, tuż obok Bazyliki św. Stefana, największego kościoła w stolicy Węgier oraz jednej z głównych atrakcji turystycznych miasta. Lokalizacja jest niezwykle atrakcyjna również ze względu na bliskość placu Deák, na którym krzyżują się trzy linie metra, a także najpopularniejszej ulicy handlowej w Budapeszcie, Váci.
-
Otwarcie aż czterech kawiarni w ciągu jednego tygodnia to dla nas ogromny sukces, zwłaszcza, że udało nam się w tak krótkim czasie wprowadzić markę Starbucks na dwa nowe rynki – do Szczecina i Gdyni. Niezwykle cieszymy się z dynamicznego rozwoju w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i planujemy kolejne otwarcia, zarówno w nowych miastach, jak i tych, w których nasze kawiarnie już funkcjonują – powiedział Michael Hudspeth, Starbucks Brand President na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
-
Starbucks otwiera swoje kawiarnie w różnych lokalizacjach – na rynkach i przy głównych ulicach miast, w budynkach biurowych oraz centrach handlowych. Nasze nowe lokale w Warszawie, Szczecinie, Gdyni i Budapeszcie są tego najlepszym przykładem. Chcemy, by kawiarnie Starbucks znajdowały się w miejscach dogodnych dla klientów – powiedziała Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Tagi: