Czołowi eksperci branży na World Retail Congress Asia i Pacific 2014

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2014-03-11 | 13:00
Niecałe 4 tygodnie pozostały do World Retail Congress Asia i Pacific - jednego z najważniejszych wydarzeń branżowych w tej części świata. Kongres odbędzie się w Singapurze, a wśród prelegentów znajdą się czołowi przedstawiciele branży retail.
Swoje przemówienia w trakcie wydarzenia zaprezentują m.in.:
- Rt Hon Michael Fallon MP, brytyjski minister ds. biznesu i przedsiębiorczości
- Max Bittner, CEO, Lazada
- Deepesh Trivedi, Head of eCommerce, APAC, Facebook
- Sanjay Kapoor, Założyciel i CEO, Genesis Luxury
- Rowell del Fierro, prezes South and Southeast Asia, Global Payments
- Harvey Bierman, wiceprezes Global e-Commerce, Crocs Inc
- Roger Egan, założyciel i CEO, RedMart.com
- Seema Aziz, dyrektor zarządzający Sefam Pakistan
- Launa Inman, była dyrektor naczelna Billabong
Ponad 75 prelegentów z wiodących, światowych marek detalicznych, w tym z takich firm jak Alibaba, Gap, Walmart, SPAR International i Desigual, zbierze się w Singapurze w dniach 24-27 marca. Będę oni dyskutować na temat trendów w branży retail w regionie Azji i przedstawią swoje spostrzeżenia na temat dynamiki i zróżnicowania branży w tej części świata.
Kongres odbędzie się w formule pełnego 3-dniowego programu, w trakcie którego zaprezentowane zostaną przemówienia prelegentów, odbędą się panele dyskusyjne i prezentacje, a jeden dzień zostanie specjalnie zadedykowany unikalnemu rynkowi detalicznemu Chin, w ramach dnia Exploring China Forum. Forum obejmie sesje na temat skutecznych strategii e-commerce, podlegającego transformacjom rynkowi produktów spożywczych, sytuacji hipermarketów oraz partnerskich strategii wejścia na rynek itp.
Dodatkowo kongres obejmie sesje poświęcone specyfice poszczególnych krajów regionu i kluczowych dla nich obszarów, w tym Indonezji, Indiom, Japonii, Filipinom i Malezji. Nowe spojrzenia na rynek, statystyki i badania będą nieodłączną częścią prezentowanych w ramach przemówień tematów.
Najważniejsze tematy poruszane w ramach tegorocznego kongresu to:
- globalna gospodarka i azjatycki handel - prognozy na przyszłość, w tym raporty dotyczące bieżącej sytuacji w międzynarodowej gospodarce i światowe statystyki dotyczące handlu
- możliwości budowy e-commerce - unikalne spojrzenie na wzrost sprzedaży detalicznej on-line i nowe sposoby na wykorzystanie możliwości cyfrowych
- innowacje w łańcuchu dostaw - zwiększenie wydajności operacyjnej i napędzenie wzrostu poprzez wzrost innowacji w łańcuchu dostaw
- klient jest królem - zaangażowanie klientów poprzez nagradzanie w celu zwiększenia ich lojalności wobec brandów
- World Retail Congress Asia i Pacific jest największym i najbardziej wpływowym wydarzeniem gromadzącym przedstawicieli branży retail w regionie, stanowiącym ważną platformę dla detalistów, dzięki której mogą się się wymienić pomysłami i przedyskutować najważniejsze innowacje w sektorze. Mamy przyjemność powitać kolejnych ekspertów z branży, którzy już teraz tworzą wyjątkowe grono prelegentów - mówi Ian McGarrigle, przewodniczący World Retail Congress Asia i Pacific.
- Kongres 2014 jest ważny dla branży chociażby z jednego powodu - rok 2014 będzie rokiem rozrachunku dla całego azjatyckiego rynku. To będzie rok przemian i tektonicznych zmian, które zatrząsną rynkiem. Kongres to świetna okazja, aby usłyszeć, co sądzą na ten temat i co mają do powiedzenia liderzy różnych sektorów branży detalicznej. Jeśli ktoś może stworzyć tu chociażby jedną wielką ideę, to może to być przełom, który zmieni grę i szansę dla rynku i dla produktów. Jestem wiecznym optymistom i idę zapolować na ten wielki pomysł - powiedział Sanjeev Mohanty, CEO w Benetton India i członek Rady Doradczej World Retail Congress Asia Pacific.
Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn Galerie Handlowe.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2014-05-30 do 2014-06-15

Zobacz także

Czołowi eksperci branży na World Retail Congress Asia i Pacific 2014

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.