Październik miesiącem rozpoczęcia współpracy pomiędzy marką „Czas na Herbatę”, a podróżnikiem, autorem książek i programów telewizyjnych oraz propagatorem picia Yerba Mate w Polsce - Wojciechem Cejrowskim.
Specjalnie przez niego wyselekcjonowane i skomponowane trzy rodzaje Yerba Mate: gatunek czystej Mate „dla zuchwałych” i dwie kompozycję mieszanek „dla początkujących” oraz „paragwajska”, pojawią się niebawem nie tylko w sklepach „Czas na Herbatę”, sklepie internetowym, ale także w sklepie kolonialnym Wojciecha Cejrowskiego, którego otwarcie będzie miało miejsce 11 października.
-
Yerba dla początkujących to mieszanka skomponowana na bazie dobrej popularnej yerby Rosamonte. Dosypałem do niej kilka dodatków, które sam stosowałem na początku, celem „oswojenia” mate. Trochę egzotycznych listków, trochę trawki… Dzięki temu yerba dla początkujących jest łagodna, co wcale nie oznacza, że słaba. Łagodna znaczy oswojona - mówi Cejrowski.
„Czas na Herbatę” na przygotowanych standach proponować będzie także trzy pozycje książkowe, dvd, koszulki oraz słynne kwieciste koszule - wszystko to z kolekcji Wojciecha Cejrowskiego.
Zobacz sklepy Czas na Herbatę w centrach handlowych
Tagi: