Cuprum Arena najlepszym przyjacielem kobiet i nie tylko

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-06-06 | 13:00
Aż o jedną trzecią więcej niż przed rokiem klientów odwiedziło sklepy z biżuterią w Cuprum Arena. „Diamenty to najlepsi przyjaciele kobiet” – śpiewała Marilyn Monroe... Zwyżkowy trend dotyczy wszystkich działów w lubińskiej galerii, choć te, których klientami są głównie panie, szczególnie się wybijają.
Pierwsze cztery miesiące 2011 roku przyniosły najemcom lubińskiego centrum wzrost klientów, a co za tym idzie – również wzrost obrotów. Pierwszy kwartał zakończył się plusowym bilansem, kwiecień też sprawił, że większa liczba klientów zawitała do Cuprum Arena. Najlepsze rezultaty zanotowały branże kobiece. Salony z biżuterią od stycznia do kwietnia odwiedziło o 34% więcej osób niż w analogicznym okresie 2010 roku. Moda damska cieszyła się o 23% większym zainteresowaniem niż przed dwunastoma miesiącami, a branża „zdrowie i uroda” - o 22%. W innych segmentach rynku również wzrosty: moda ogólna – 16%, obuwie – 12%, a żywność – 8% na plusie. Ciągły wzrost liczby klientów świadczy o tym, że oferta Cuprum Arena jest niezwykle atrakcyjna. Przeczy to opublikowanemu w maju 2011 r. raportowi Polskiej Rady Centrów Handlowych, z którego wynika, że sytuacja takich centrów się pogorszyła. Ekonomiści podkreślają, że spadki lub zahamowania wzrostu obrotów są obserwowane w starszych obiektach handlowych, wypieranych przez nowoczesne galerie handlowe. A taką właśnie jest Cuprum Arena.
Wzrost odwiedzalności przekłada się na wpływy najemców. - Sklep Reserved w Galerii Cuprum Arena zaobserwował wzrost sprzedaży ze wzrostem frekwencji – mówią pracownicy sklepu Reserved. O coraz większej popularności Galerii Cuprum Arena i swojej marki mówią też przedstawicielki salonu Apart. Biżuteria lepiej się sprzedaje niż przed rokiem.
Butik Caterina – marka stworzona dla kobiet nastawionych na szyk i elegancję – która oferuje swe towary klientkom Cuprum Arena od końca sierpnia ubiegłego roku, stopniowo też zdobywa rzeszę wiernych odbiorców. - Nasz butik skierowany jest do wybranej grupy klientek. Te panie, które u nas robiły zakupy, odwiedzają nas ponownie - mówi Anna Zaborowska-Łebek, właścicielka butiku Caterina w Cuprum Arena, jednego z ponad dwudziestu salonów tej warszawskiej marki. - Cieszy nas fakt, że klienci docenili markę Caterina, a tym samym częściej odwiedzają Galerię Cuprum Arena.
Statystyki za cztery pierwsze miesiące 2011 roku to wspaniały prezent, jaki Galeria Cuprum Arena sprawiła samej sobie na drugie urodziny. Były one obchodzone hucznie - jako główną gwiazdę  klienci centrum handlowego mogli oglądać występ gigantów polskiego rocka, grupy Budka Suflera, a także koncert reggae w wykonaniu grupy Naman i niezwykle popularnego ostatnio Roberta M. Najemcy podczas urodzinowego weekendu przygotowali dla klientów liczne promocje, obniżki i rabaty. Odwiedzający galerię brali też udział w losowaniu bardzo atrakcyjnych nagród, m.in. notebooków, zestawów kina domowego, aparatów fotograficznych i wielu, wielu innych.
- Przyzwyczailiśmy już naszych klientów do wyjątkowych widowisk, dlatego druga rocznica Cuprum Arena na wiele tygodni przed cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem - mówi Ewa Sienko, manager ds. marketingu galerii Cuprum Arena. Impreza urodzinowa miała miejsce w maju, w tych dniach do galerii przyszło zdecydowanie więcej osób w porównaniu ze standardowymi dniami wolnymi. Tylko w dniu koncertu Budki Suflera centrum odwiedziło blisko 46 tys. klientów. Spodziewać się więc można kolejnych rekordowych statystyk w lubińskim centrum handlowym.
Zwyżkowe trendy odwiedzalności Galerii Cuprum Arena obserwowane są od początku istnienia obiektu handlowego. Od maja 2009 roku zanotowano tu ponad 3,4 mln klientów, rok później liczba ta wzrosła do 5,4 mln osób. Rok 2011 będzie rekordowy, według symulacji wynikającej z wyników 1 kwartału centrum odwiedzi 6,2 miliona osób.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Cuprum Arena
Zobacz wszystkie sklepy w Cuprum Arena
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-05-26 do 2011-05-26

Zobacz także

Cuprum Arena najlepszym przyjacielem kobiet i nie tylko

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.