3 marca spółka Briju uruchomiła swój drugi punkt sprzedaży w Warszawie. Salon zlokalizowany jest w centrum handlowym przy ul. Górczewskiej 124.
Salon w warszawskim centrum handlowym to drugi otwarty w tym roku sklep Briju. Pierwszy salon w 2017 roku spółka uruchomiła w Bielsku-Białej. W trakcie roku Briju planuje otworzyć kilkanaście nowych lokalizacji, na 10 z nich ma już podpisane umowy, będą to m.in. salony w Krakowie, Cieszynie i Tychach.
Dzięki dzisiejszemu otwarciu Briju ma już dwa salony w Warszawie. To oczywiście nie koniec naszych planów rozwoju związanych z największym rynkiem konsumenckim w Polsce. Prowadzimy rozmowy z właścicielami kilku centrów handlowych w Warszawie
– powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes Briju.
Działalność jubilerska jest kontynuacją blisko 100-letniej tradycji jubilerskiej rodziny Piotrowskich. Od 2011 r. produkcja odbywa się pod marką Briju, a od 2013 r. spółka rozwija własną sieć sprzedaży, która obecnie liczy 47 salonów pod marką Briju. Asortyment spółki obejmuje klasyczne i nowoczesne kolekcje biżuterii. Briju, we współpracy ze znanymi projektantami, tworzy również oryginalne kolekcje modowe.
Briju posiada własny zakład produkcyjny z nowatorskim systemem produkcji, wykorzystującym najlepsze światowe technologie i sprzęt. Własny zakład umożliwia elastyczne reagowanie na coraz szybciej zmieniające się trendy modowe.