Coraz więcej punktów odbioru Merlin.pl w salonikach Kolportera

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-01-29 | 15:01
Dzięki współpracy z Kolporterem sklep internetowy Merlin.pl zwiększył liczbę punktów odbioru swoich przesyłek. Klienci Merlina, nie płacąc za dostawę, mogą odebrać przesyłki w wybranych salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press na terenie całej Polski.
Klient, który w sklepie Merlin.pl kupuje książkę, płytę lub inny produkt, przy składaniu zamówienia może wybrać najkorzystniejszą dla siebie formę dostawy. Jedną z nich jest darmowy odbiór przesyłki w wybranym saloniku Kolportera. Zamówioną paczkę można osobiście odebrać np. w drodze do domu lub pracy, w dogodnym dla siebie czasie. Lista najbliższych punktów odbioru wyświetla się podczas realizacji transakcji.
– Wiele osób korzysta z tej możliwości, ponieważ przy osobistym odbiorze nie płaci za dostawę – podkreśla Robert Szczepaniak, doradca zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego . – System informatyczny pozwala na bieżące śledzenie przesyłki Merlina od momentu wysłania jej z magazynu. Gdy tylko przesyłka dociera do saloniku, klient otrzymuje (poprzez SMS lub e-mail) numer zamówienia wraz z informacją, że może ją odebrać .
- Pierwsze punkty odbioru zostały otwarte w salonikach zlokalizowanych w dużych miastach. – Teraz przyszła kolej na mniejsze miasta, liczące od 20 do 50 tys. mieszkańców. Chcemy, aby do końca marca br. przesyłki Merlina można było odbierać w 500 salonikach i Top-Pressach, czyli w połowie sieci handlowej Kolportera – dodaje Robert Szczepaniak.
– Współpraca z firmą Kolporter jest elementem realizacji długofalowej strategii integracji sprzedaży on-line z możliwościami, jakie daje szeroka sieć punktów fizycznego kontaktu z klientem. Często klient ten jest zresztą wspólny dla obu sieci, a wzajemne ich przenikanie wpływa pozytywnie na zwiększanie ruchu u obu partnerów. Jesteśmy przekonani, iż współpraca w ramach tak rozbudowanej, ogólnopolskiej sieci darmowych punktów odbioru w salonikach Kolporter, połączona z wysokim poziomem obsługi klienta w naszym sklepie, przełoży się bezpośrednio na wyniki obu spółek – mówi Jacek Jabłczyński, dyrektor zarządzający Merlin.pl.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-09 do 2015-05-10

Coraz więcej punktów odbioru Merlin.pl w salonikach Kolportera

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.