W listopadzie spółka CDRL zwiększyła sprzedaż w polskich sklepach o 6%.
Bardzo dynamicznie wzrosły przychody ze sprzedaży internetowej, które w
Polsce wyniosły 859 tys. zł i były o 165% wyższe niż zanotowane przed
rokiem.
-
Internet staje się dla nas coraz ważniejszym kanałem sprzedaży. To
również efekt naszej pracy i wdrożenia nowej wersji sklepu
coccodrillo.eu – powiedział prezes Marek Dworczak. Nowy sklep
umożliwił spółce sprawne obsługiwanie większej liczby klientów, a także
prowadzenie zaawansowanych akcji promocyjnych. CDRL planuje otwieranie
kolejnych wersji językowych swojego serwisu internetowego.
Od
początku roku, przychody ze sprzedaży internetowej w Polsce, wzrosły o
36%. Taka dynamika to efekt I połowy roku, kiedy trwały jeszcze prace
nad nową wersją e-sklepu. Dla porównania, w październiku dynamika
wzrostu wyniosła 131%., by w listopadzie wzrosnąć do 165%.
Przychody
ze sprzedaży detalicznej w polskich sklepach, liczone narastająco od
początku roku, wyniosły już 109,42 mln zł i były o 16%. wyższe niż
osiągnięte w analogicznym okresie poprzedniego roku.
W
listopadzie spółka podała wyniki finansowe za trzy kwartały tego roku. W
tym okresie przychody Grupy wyniosły 132,41 mln zł wobec 117,75 mln zł w
analogicznym okresie 2014 r., a zysk netto wzrósł o 9,49% do 10,81 mln
zł.
Na koniec III kwartału spółka miała łącznie 353 punkty
handlowe w krajach Unii Europejskiej. Polska jest największym rynkiem
dla spółki, ale marka Coccodrillo jest znana również innych krajach, w
tym takich jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska. Poza UE sieć liczy
77 punktów handlowych typu „shop in shop” oraz salonów monobrandowych.
Tagi: