-
Dzięki wdrożeniu nowej platformy e-commerce, możemy sprawnie obsługiwać wielu klientów, zapewnić im wygodne przeglądanie naszej oferty oraz przedstawić ciekawe promocje i plan lojalnościowy. W efekcie popularność polskiego sklepu internetowego bardzo szybko rośnie – powiedział Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL S.A.
-
Marka Coccodrillo jest dobrze znana w Czechach i liczymy na życzliwe przyjęcie naszego sklepu internetowego. W planach mamy jego kolejne wersje – dodał prezes Marek Dworczak.
Tylko w styczniu tego roku CDRL zanotowała w polskim sklepie internetowym 1,11 mln zł przychodów – to o 139 proc. więcej niż przed rokiem. W całym 2015 r. zanotowano w tym kanale sprzedaży wzrost o 45% do 7,75 mln zł. Dynamika była znacznie lepsza w II połowie roku, już po implementacji nowej platformy zakupowej, np. w grudniu sprzedaż wzrosła aż o 229 proc.
Spółka CDRL od października 2014 r. jest notowana na głównym rynku warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Marka Coccodrillo jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.
Tagi: