Już w pierwszej połowie lutego, w rybnickiej galerii Focus Park,pojawi się nowa, znana marka z odzieżą dla dzieci i niemowląt – Coccodrillo. Za wynajem powierzchni odpowiedzialna jest Apsys Polska.
Coccodrillo to obecnie 233 salonów w Polsce oraz 135 za granicą. Firma zajmuje się projektowaniem ubrań zgodnie z najnowszymi trendami mody dziecięcej, sprawuje nadzór nad ich produkcją oraz prowadzi jej sprzedaż hurtową i detaliczną. Niebywały sukces firmy podkreślają liczne nagrody za produkty, zarządzanie, wyniki biznesowe oraz jakość obsługi klienta.
Dla większości rodziców Coccodrillo to znana marka odzieży dziecięcej projektująca co sezon kilkadziesiąt zróżnicowanych kolekcji dla dziewcząt i chłopców. Projektanci marki kierują się przede wszystkim jakością, funkcjonalnością oraz dziecięcą fantazją, bo jak podkreślają „to najmłodsi tak naprawdę oceniają ich produkty”.
Sklep Coccodrillo znajdzie się na pierwszym piętrze Focus Parku, w sąsiedztwie Cafe Chopin na powierzchni 67 m kw. To obok Reporter Young oraz Smyka trzeci sklep z ofertę skierowaną do dzieci w rybnickiej galerii.
- Cieszy nas poszerzenie oferty o tak renomowaną markę. Coccodrillo znana jest przede wszystkim z dbałości o jakość produktów, funkcjonalność, ale również bardzo wysokiego poziomu obsługi klienta. To dobra wiadomość dla wszystkich naszych klientów – mówi Sonia Kostecka, dyrektor Focus Park.
Za podpisanie umowy wynajmu powierzchni z Coccodrillo odpowiada Apsys Polska, zarządzająca obecnie 22 centrami handlowymi w 15 największych miastach Polski.