W lipcu przychody spółki CDRL generowane w polskich sklepach wzrosły o 25% rok do roku. Przychody ze sprzedaży internetowej, właściciela marki Coccodrillo, wzrosły aż o 108%.
Tylko w lipcu polskie sklepy z sieci Coccodrillo sprzedały towary za 10,48 mln zł, co oznacza wzrost o 25% w skali roku. Od początku roku, przychody w tym segmencie wzrosły o 21% i wyniosły 67,07 mln zł.
W przypadku sprzedaży internetowej widać już efekt wdrożenia nowej wersji sklepu internetowego coccodrillo.eu. W lipcu wartość sprzedaży w kanale e-commerce w Polsce wyniosła 0,54 mln zł i była o 108% wyższa od zanotowanej przed rokiem. Od początku roku, CDRL zanotowało w tym kanale 3,18 mln zł przychodów ze sprzedaży, wobec 2,79 mln zł przed rokiem.
W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.
CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października 2014 r. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo, powstają w Polsce.
Tagi: