Sieć klubów fitness CityFit znalazła się w gronie „Gwiazd Jakości Obsługi” – firm, które zdaniem klientów są najbardziej przyjazne i oferują najwyższe na rynku standardy obsługi.
Nagroda przyznawana jest w ramach Polskiego Programu Jakości Obsługi, w którym to klienci oceniają poziom obsługi oraz swoje doświadczenia z kontaktów z poszczególnymi firmami. W tegorocznej, jubileuszowej 10. edycji akcji, ocenie poddanych zostało 45 000 firm z 200 branż.
Tytułem „Gwiazda Jakości Obsługi 2017” w kategorii „fitness i siłownie” nagrodzona została sieć CityFit.
Przyjazna atmosfera i wzajemna życzliwość to coś na co zwracamy bardzo dużą uwagę w naszych klubach. Bardzo staramy się, aby klubowicze czuli się u nas jak najlepiej, a wizyta w CityFit kojarzyła się z czymś przyjemnym. Ta nagroda jest dowodem na to, że nam się to udaje. Dlatego serdecznie gratuluję i dziękuję całej ekipie
– mówi Łukasz Gądek, Head of Gym Operations CityFit.
CityFit to polska sieć nowoczesnych klubów fitness, czynnych 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Kluby lokalizowane są w galeriach handlowych, biurowcach oraz centrach miast.
Marka dba nie tylko o rozwiązania zapewniające komfort treningu (przestronne wnętrza, prestiżowy sprzęt TechnoGym, Matrix i Escape Fitness, profesjonalne nagłośnienie Bose czy liczne udogodnienia takie jak wejście na wzór odcisku palca czy fontanny z darmową wodą filtrowaną), ale również o transparentne zasady korzystania z klubów. Cena karnetu jest stała przez cały czas uczęszczania, klubowicze nie muszą podpisywać długoterminowych umów oraz mogą zawiesić członkostwo (np. na czas wakacji).
Nagroda wręczona zostanie w Światowym Dniu Konsumenta - 15 marca 2017 r., podczas uroczystej Gali organizowanej w warszawskim Business Centre Club.