"CH Janki – Dobrze ubrane" w wiosennej kampanii reklamowej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-22 | 11:20
Centrum Handlowe Janki rozpoczęło modową kampanię wizerunkową, inspirowaną nowymi, wiosennymi kolekcjami odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Kampania potrwa do końca marca.
Plakaty w nasyconych i zdecydowanych barwach z nową linią graficzną nawiązującą do mody i projektów krawieckich są głównym elementem prowadzonej w marcu kampanii outdoorowej, promującej Centrum Handlowe Janki. Jej celem jest podkreślenie bogatej oferty modowej CH Janki, obejmującej odzież, obuwie, akcesoria oraz dodatki dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Kampania zakłada dotarcie do podstawowej grupy Klientów CH Janki, jakimi są średniozamożne i zamożne kobiety, mieszkające w południowych rejonach Warszawy, śledzące najnowsze trendy w modzie i robiące zakupy dla całej rodziny.
W kampanii postawiono na ostre kolory, wyrazistą linię kreatywną kojarzoną z modą i jednocześnie nawiązującą do wiosny. Graficznym motywem przewodnim jest prezentacja modelek na tle miasta „uszytego” z gęsto ułożonych szwów. Wiosenno – krawieckie akcenty wykorzystano także w hasłach reklamowych np. „Kroi się na wiosnę. Nowe kolekcje.”
W dolnej części plakatów umieszczono logotypy sklepów, znajdujących się w CH Janki. Plakaty kampanii rozmieszczono na billboardach zlokalizowanych w pobliżu centrum handlowego i na drogach dojazdowych z Warszawy. Zdecydowana kolorystyka wyróżnia outdoor, podkreśla osobowość centrum, przyciąga wzrok, jest wyraźnie zauważalna. Kampanię outdoorową wzmocnią materiały POS eksponowane wewnątrz galerii handlowej.
- Centrum Handlowe Janki jest przede wszystkim miejscem weekendowych zakupów dla mieszkańców okolicznych miejscowości i południowych dzielnic Warszawy – mówi Ewa Flader, Dyrektor Regionalny ds. Zarządzania Nieruchomościami Apsys Polska, zarządcy CH Janki. - To przyjemne, bezpieczne i doskonale znane Klientom centrum handlowe. Nasza kampania odświeża jego wizerunek i podkreśla kompleksową oraz bogatą ofertę modową, która spełnia oczekiwania Klientów CH Janki – dodaje Ewa Flader.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o CH Janki
Zobacz wszystkie sklepy w CH Janki
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-03-01 do 2011-03-31

Zobacz także

"CH Janki – Dobrze ubrane" w wiosennej kampanii reklamowej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.