W minionych 12 miesiącach zarządzana przez Immochan galeria handlowa Auchan w Łomiankach wypełniła postawione na 2014 rok cele. Rozwinięta została między innymi oferta modowa, gastronomiczna i sportowa. Jakie zmiany czekają galerię w nadchodzącym roku?
Miniony rok był dla Centrum Handlowego Auchan Łomianki bardzo udany. Dzięki sukcesywnym działaniom zarządcy obiektu, firmy Immochan, do grona najemców galerii dołączyło wiele znanych i cenionych marek, a zainteresowanie ofertą obiektu wyraźnie wzrosło.
Zależy nam na tym, aby tenant mix naszej galerii był szyty na miarę odwiedzających ją klientów. Dlatego uważnie wsłuchujemy się w potrzeby lokalnej społeczności i rozwijamy te obszary, na które najbardziej liczą klienci - podkreśla manager ds. komercjalizacji obiektu Piotr Prokop. Sądzę, że tegoroczny 11-procentowy wzrost frekwencji, który odnotowaliśmy w porównaniu z podobnym okresem ubiegłego roku, może świadczyć o naszym sukcesie
– dodaje Anna Gospodarek, manager ds. eksploatacji Centrum Handlowego Auchan Łomianki
Jednym z celów postawionych Centrum Handlowemu Auchan Łomianki na 2014 rok było poszerzenie oferty modowej obiektu. Plan ten zrealizowano, podpisując umowy na wynajem powierzchni handlowej z takimi markami, jak Monnari, Quiosque, Dessee czy Diverse. W pasażu otwarto również salon międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych Deichmann. Na początku roku Immochan zrealizował także plan wzmocnienia oferty sportowej galerii - do grona jej najemców dołączył salon oferujący odzież i akcesoria trzech największych producentów – adidasa, Nike’a oraz Reeboka.
Obecnie klienci Centrum Handlowego Auchan Łomianki mają do dyspozycji takie marki jak H&M, C&A, Mohito, Carry czy Reserved. W galerii dostępne są także salony oferujące szeroki wybór obuwia – CCC, Kari, Ryłko, Wojas oraz Symbiosis.
W minionych miesiącach wzmocniona została również oferta gastronomiczna galerii handlowej Auchan w Łomiankach - do Cukierni Sowa oraz Grycan dołączyła kawiarnia Green Cafe Nero. Immochan zadbało również o poszerzenie zakresu oferowanych w obiekcie usług – w pasażu pojawił się między innymi plac zabaw dla dzieci. Od maja zaś rowerzyści mogą bezpłatnie skorzystać z samoobsługowej stacji naprawy jednośladów zlokalizowanej przed galerią.
Zarządzana przez Immochan galeria jest pierwszym w Łomiankach tak kompleksowym i nowoczesnym centrum handlowo–usługowym. Na powierzchni handlowej 30 tysięcy mkw. mieszkańcy Łomianek, a także północnych dzielnic Warszawy, takich jak Bielany, Bemowo czy Białołęka, mają do dyspozycji 90 salonów. Dzięki szerokiej ofercie obiektu, każdy znajdzie to, czego potrzebuje – dla siebie, dla rodziny i dla domu.
Niezwykle cieszymy się z realizacji postawionych sobie na początku roku celów, jednak przed nami stoją kolejne wyzwania i to na nich obecnie chcemy się skupić. Plany na 2015 rok zostały już określone i mam nadzieję, że ich realizacja pójdzie nam równie sprawnie, jak w tym roku
– mówi Piotr Prokop, menedżer ds. komercjalizacji Centrum Handlowego Auchan Łomianki
Pośród zadań postawionych przed galerią na 2015 rok znaleźć można między innymi dalsze wzbogacanie oferty modowej i gastronomicznej obiektu. Planowane jest również wprowadzenie do galerii nowych punktów usługowych. Jednym z nich będzie salon Vision Express z którym Immochan podpisało już umowę na wynajem powierzchni handlowej. Wiadomo także, że na początku roku do grona najemców dołączy salon Villa Italia.
Centrum Handlowe Auchan Łomianki przy ulicy Brukowej 25 zostało otwarte 30 listopada 2012 roku. Pół roku później oddano do użytku drugą część galerii handlowej. Inwestorem jest Auchan Polska sp. z o.o. Oddział Immochan w Piasecznie.