W minionych 12 miesiącach zarządzana przez Immochan galeria handlowa Auchan w Łomiankach wypełniła postawione na 2014 rok cele. Rozwinięta została między innymi oferta modowa, gastronomiczna i sportowa. Jakie zmiany czekają galerię w nadchodzącym roku?
Miniony rok był dla Centrum Handlowego Auchan Łomianki bardzo udany. Dzięki sukcesywnym działaniom zarządcy obiektu, firmy Immochan, do grona najemców galerii dołączyło wiele znanych i cenionych marek, a zainteresowanie ofertą obiektu wyraźnie wzrosło.
Zależy nam na tym, aby tenant mix naszej galerii był szyty na miarę odwiedzających ją klientów. Dlatego uważnie wsłuchujemy się w potrzeby lokalnej społeczności i rozwijamy te obszary, na które najbardziej liczą klienci - podkreśla manager ds. komercjalizacji obiektu Piotr Prokop. - Sądzę, że tegoroczny 11-procentowy wzrost frekwencji, który odnotowaliśmy w porównaniu z podobnym okresem ubiegłego roku, może świadczyć o naszym sukcesie
– dodaje Anna Gospodarek, manager ds. eksploatacji Centrum Handlowego Auchan Łomianki
Jednym z celów postawionych Centrum Handlowemu Auchan Łomianki na 2014 rok było poszerzenie oferty modowej obiektu. Plan ten zrealizowano, podpisując umowy na wynajem powierzchni handlowej z takimi markami, jak Monnari, Quiosque, Dessee czy Diverse. W pasażu otwarto również salon międzynarodowej sieci sklepów obuwniczych Deichmann. Na początku roku Immochan zrealizował także plan wzmocnienia oferty sportowej galerii - do grona jej najemców dołączył salon oferujący odzież i akcesoria trzech największych producentów – Adidasa, Nike’a oraz Reeboka.
Obecnie klienci Centrum Handlowego Auchan Łomianki mają do dyspozycji takie marki jak H&M, C&A, Mohito, Carry czy Reserved. W galerii dostępne są także salony oferujące szeroki wybór obuwia – CCC, Kari, Ryłko, Wojas oraz Symbiosis.
W minionych miesiącach wzmocniona została również oferta gastronomiczna galerii handlowej Auchan w Łomiankach - do Cukierni Sowa oraz Grycan dołączyła kawiarnia Green Cafe Nero. Immochan zadbało również o poszerzenie zakresu oferowanych w obiekcie usług – w pasażu pojawił się między innymi plac zabaw dla dzieci. Od maja zaś rowerzyści mogą bezpłatnie skorzystać z samoobsługowej stacji naprawy jednośladów zlokalizowanej przed galerią.
Zarządzana przez Immochan galeria jest pierwszym w Łomiankach tak kompleksowym i nowoczesnym centrum handlowo–usługowym. Na powierzchni handlowej 30 tys. m kw. mieszkańcy Łomianek, a także północnych dzielnic Warszawy, takich jak Bielany, Bemowo czy Białołęka, mają do dyspozycji 90 salonów. Dzięki szerokiej ofercie obiektu, każdy znajdzie to, czego potrzebuje – dla siebie, dla rodziny i dla domu.
Niezwykle cieszymy się z realizacji postawionych sobie na początku roku celów, jednak przed nami stoją kolejne wyzwania i to na nich obecnie chcemy się skupić. Plany na 2015 rok zostały już określone i mam nadzieję, że ich realizacja pójdzie nam równie sprawnie, jak w tym roku
– mówi Piotr Prokop, menedżer ds. komercjalizacji Centrum Handlowego Auchan Łomianki
Pośród zadań postawionych przed galerią na 2015 rok znaleźć można m.in. dalsze wzbogacanie oferty modowej i gastronomicznej obiektu. Planowane jest również wprowadzenie do galerii nowych punktów usługowych. Jednym z nich będzie salon Vision Express z którym Immochan podpisało już umowę na wynajem powierzchni handlowej. Wiadomo także, że na początku roku do grona najemców dołączy salon Villa Italia.