Centro, wywodząca się z Rosji sieć oferująca obuwie i akcesoria w segmencie Fast Fashion, zakończyła działalność w Polsce. Trwa proces zamykania ostatnich sklepów tej marki w naszym kraju.
Centro zadebiutowało w Polsce w 2011 r. Strategia rozwoju firmy była ukierunkowana na efekt skali, co wiązało się m.in. z uruchomieniem w samym tylko 2012 roku 45 nowych sklepów. Punkty sprzedaży rosyjskiej sieci, których powierzchnia wynosiła od 300 do 700 m kw., lokalizowane były w najbardziej popularnych centrach handlowych, przeważnie w dużych miastach.
Dnia 23 czerwca 2015 r. podczas zwyczajnego zgromadzenia wspólników spółki C-Trade Sp. z o.o., zarządzającej siecią Centro w Polsce, powzięto decyzję o rozpoczęciu likwidacji firmy. Z początkiem lipca zmianie uległa także nazwa podmiotu odpowiedzialnego za rozwój Centro w Polsce - z "C-Trade Sp. z o.o." na "Kepuce Sp. z o.o. w likwidacji" (wg danych Info Veriti).
Tagi: