Immochan rozpoczęło ogólnopolską kampanię „Ekoodpowiedzialni”, która ma na celu promowanie wśród najmłodszych ekologicznego stylu życia. Kampania odbędzie się w kolejne weekendy od marca do maja 2014 r. we wszystkich 22 centrach handlowych Auchan.
Kampania ”Ekoodpowiedzialni” ma na celu promowanie troski o środowisko naturalne. Ma ona charakter edukacyjny i jest adresowana przede wszystkim do najmłodszych. Podczas gier, quizów i zabaw najmłodsi dowiedzą się między innymi, jak oszczędzać wodę, prąd oraz prawidłowo segregować odpady.
-
Podczas akcji „Ekoodpowiedzialni” chcemy pokazać uczestnikom, że wystarczy niewielka zmiana codziennych zwyczajów związanych z użyciem wody i energii, aby nasze działania były bardziej ekologiczne, a kwoty na rachunkach za media znacząco zmalały. Zdecydowaliśmy się skierować naszą kampanię do najmłodszych, ponieważ dzieci nie tylko chętnie angażują się w zabawy edukacyjne, lecz również chętnie przekazują wiedzę dorosłym – mówi Aleksandra Dubrawska, dyrektor ds. eksploatacji Immochan.
W trakcie spotkań odbywających się w galeriach handlowych najmłodsi będą mogli wziąć udział w gigantycznej, planszowej ekogrze oraz zajęciach plastycznych, podczas których będą mogły utrwalić wiedzę na temat odpowiedzialnych zachowań. Zarówno dzieci, jak ich rodzice otrzymają materiały informacyjne, które ułatwią wcielanie w życie wiedzy zdobytej w trakcie spotkań. Każdy otrzyma również naklejkę z kodem QR, który przekieruje zainteresowanych do specjalnego serwisu z informacjami na temat ekologii.
Tagi: