W IV kwartale 2014 r. Grupa Kapitałowa CCC S.A. zanotowała wzrost przychodów ze sprzedaży o 16,9% w stosunku do analogicznego okresu 2013 r. Narastająco wzrost przychodów ze sprzedaży wzrósł o 22,4% w stosunku do roku 2013 r.
Sprzedaż spółki CCC ukształtowała się w ostatnim kwartale ubiegłego roku na poziomie 682,03 mln zł. W raportowanym okresie wyższy był także zysk netto, który wyniósł 312,34 mln zł, co oznaczało 343,5% wzrost w stosunku do IV kwartału 2013 r. (narastająco wzrost zysku netto o 237,6% w stosunku do analogicznego okresu 2013 r.).
Spółka umacniała także swój wizerunek i kontynuowała rozwój sieci salonów firmowych. Czwarty kwartał 2014 roku stał pod znakiem dalszej ekspansji na zagranicznych rynkach. Otwarto 12 sklepów w Niemczech, 5 w Austrii, 4 w Czechach, po 2 na Węgrzech, Słowacji i Słowenii, po 1 w Chorwacji i Turcji oraz 6 franczyzowych w Rumunii. Na dzień 31 grudnia 2014 roku sieć sprzedaży Grupy Kapitałowej CCC S.A. obejmowała 729 placówek, w tym 405 sklepów w Polsce o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej 166,9 tys. m kw.
Tagi: