Dotychczasowy salon sieci CCC w bielskim Gemini Park liczył 460 m kw. GLA, a po powiększeniu jego powierzchnia osiągnie 770 m kw. W nowo otwartym lokalu klienci będą mieli do dyspozycji jeszcze szerszy asortyment damskiego, męskiego i dziecięcego obuwia, sygnowanych liniami takimi jak m.in. Lasocki, Jenny Fairy, Clara Barson, Vapiano, a także bogaty wybór akcesoriów i dodatków.
–
Sieć obuwnicza CCC jest naszym najemcą od samego początku, i dynamicznie się rozwija, dlatego też potrzebuje więcej przestrzeni do ekspozycji swojego asortymentu. W mijającym roku zakończyliśmy rozbudowę obiektu, w związku z czym wielu z naszych najemców, m.in. Mohito, Rossmann, House, Carry, Martes Sport czy Reserved skorzystało z tej okazji, by powiększyć dotychczasową powierzchnię lokali i otworzyć je w nowo wybudowanej części. Dzięki temu mogą oni poszerzać swój asortyment i prezentować go w nowocześnie zaaranżowanych i wysokiej jakości wnętrzach, co w efekcie znacząco podwyższa atrakcyjność oferty handlowej całego naszego obiektu – komentuje Krzysztof Brączek, dyrektor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała.
Wspomniana rozbudowa zakończyła się niemal rok temu, w kwietniu 2014 r. Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. m kw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych. Po przeprowadzonych zmianach Gemini Park w Bielsku-Białej jest pierwszym obiektem handlowym w regionie, w pełni dostosowanym do potrzeb całych rodzin z dziećmi. W związku z rozbudową i nowymi możliwościami obiektu, pojawiło się w nim kilkudziesięciu nowych najemców, a wielu z nich otworzyło swoje salony po raz pierwszy w tym regionie lub nawet w Polsce (jak miało to miejsce w przypadku salonu firmowego marki Elbrus). Ofertę bielskiego Gemini poszerzyły takie marki jak m.in. salony odzieżowe grupy Inditex - Bershka oraz Stradivarius, sklepy odzieżowe Bata oraz Kazar, drogeria Hebe, cukiernie Grycan oraz Sowa, księgarnia Empik, salon wnętrzarski Home&you, oraz marki odzieżowe takie jak Monnari, Pako Lorente, Italian Fashion, J. Fryderyk, Pierre Cardin, Depare, sklep z artykułami dziecięcymi Smyk, a także dyskonty Pepco oraz Textil Market. Z potencjału rozbudowy skorzystały też sieci handlowe, które powiększyły powierzchnie swoich salonów, znalazły się wśród nich brandy z grupy LPP (m.in. Reserved - do ponad 2 tys. m kw.), Martes Sport, Rossmann czy CCC. Segment usługowy w obiekcie wzmocniły m.in. pierwsze w Bielsku-Białej studio pielęgnacji paznokci Beauty Concept by OPI, oddział Banku Millenium oraz Poczty Polskiej, a także sala zabaw Rajska Wyspa.
Tagi: