Jak pokazują analizy BIK remont mieszkania to główny cel kredytowy Polaków. W badaniu przeprowadzonym w 2016 roku wśród osób, które planowały wzięcie kredytu, aż co czwarta deklarowała, że przeznaczy pożyczone środki na wiosenny remont. To samo badanie pokazało, że Polacy decyzję o gruntownym remoncie podejmują średnio raz na 5-10 lat. Nieco częściej, bo raz na trzy lata, połowa z nas decyduje się przynajmniej na odmalowanie mieszkania.
Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Instytucja jest też bardzo aktywna na rynku kart kredytowych. Na koniec 2016 roku bank miał w portfelu 441,2 tys. aktywnych kart kredytowych, przy wzroście na poziomie ok. 11 proc. r/r. W portfolio Santander Consumer Banku znaleźć można już karty cobrandowe wydawane we współpracy z sieciami handlowymi Media Markt i Saturn.
Partnerstwo z Castoramą oznacza dla nas otwarcie na zupełnie nowy, rosnący rynek konsumencki – od majsterkowiczów, przez osoby remontujące i wykańczające swoje mieszkania i domy po pasjonatów ogrodnictwa. Liczymy na to, że współpraca z Castoramą pozwoli nam umocnić pozycję lidera na rynku sprzedaży ratalnej, jeszcze bardziej zwiększyć dynamikę sprzedaży kart kredytowych i nadal być jednym z liderów rynku pod względem tempa wzrostu portfela kartowego
– deklaruje Przemysław Kończal, członek zarządu Santander Consumer Bank odpowiedzialny za kredyty konsumenckie.