Carrefour kładzie nacisk nie tylko na promocję sportu, ale również na edukację prozdrowotną, dzięki czemu zarówno zawodnicy, jak i kibice mogą dowiedzieć się, jak na co dzień przestrzegać odpowiednio zbilansowanej diety i dbać o swoje dobre samopoczucie.
Warto dodać, że oprócz wspierania wydarzeń sportowych, Carrefour Polska realizuje kompleksowe projekty, mające na celu promocję zdrowego stylu życia. W ramach kampanii „Z miłości do Zdrowia” firma organizuje wspólnie z SGGW i 7 uczelniami ogólnopolski program edukacyjny dla dzieci „ABC Zdrowego Żywienia”. W ramach promocji zdrowia, w sklepach sieci dostępna jest również szeroka oferta artykułów ze „Zdrowej Półki Carrefour”, na którą składają się produkty dietetyczne i dla diabetyków, bio, eko, bez laktozy i glutenu oraz żywność bogata w składniki odżywcze.
Promocja zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz prawidłowego odżywiania są elementami strategii biznesu odpowiedzialnego społecznie Carrefour Polska. Inicjatywy „Biegi z Carrefour”, strefy „Świat Zdrowia” w hiper- i supermarketach sieci, kampania „Z miłości do Zdrowia” oraz program „ABC Zdrowego Żywienia” zostały opublikowane w raporcie FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2016. Dobre praktyki”, wśród aż 28 dobrych praktyk CSR Carrefour.