Carrefour wprowadza nowy format współpracy w ramach franczyzy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-03-09 | 17:00
Od marca Carrefour rozszerza możliwości współpracy z siecią w ramach franczyzowych sklepów convenience. Nowy model partnerski skierowany jest do przedsiębiorczych, młodych ludzi, którzy dopiero wchodzą na rynek pracy i chcą prowadzić własny biznes w branży handlowo-spożywczej. Sieć kieruje swoją propozycję także do tych młodych handlowców, którzy prowadzą już własne sklepy, lecz chcieliby zwiększyć swój potencjał i związać się z doświadczonym partnerem, oferującym sprawdzone rozwiązania.
Carrefour wraz ze swoimi partnerami biznesowymi zarządza obecnie siecią ponad 460 sklepów franczyzowych w całej Polsce. Są to placówki pod szyldami Express (format zielony i pomarańczowy, uzależniony od potrzeb klientów i lokalizacji sklepu) oraz sklepy Globi, znajdujące się głównie na terenach wiejskich. Nowa oferta współpracy to propozycja skierowana do dynamicznych młodych osób, chcących prowadzić działalność gospodarczą, które w ten sposób wejdą na rynek pracy i podejmą wyzwanie prowadzenia sklepu pod szyldem Express. Oznacza to, że w ramach takiej współpracy powstawać będą placówki handlowe z tzw. pomarańczowym logo i zlokalizowane w centrach dużych miast. Otwierane mogą być one wszędzie tam, gdzie jest duże natężenie ruchu, np. w ciągach komunikacyjnych, przy przystankach i w pobliżu innych obiektów użytku publicznego.
- Dziś sytuacja młodych Polaków, którzy kończą studia i chcą wkroczyć na rynek pracy jest trudna. Sama edukacja często nie wystarcza do podjęcia satysfakcjonującej działalności, potrzebne jest także praktyczne doświadczenie i wkład finansowy. Carrefour postanowił wykorzystać swoje doświadczenie i know-how w zakresie franczyzy, aby stworzyć model współpracy skierowany właśnie do tej grupy – aktywnych i przedsiębiorczych, młodych ludzi. W ten sposób chcemy pomóc im rozpocząć funkcjonowanie na rynku pracy i dać realną propozycję działalności biznesowej – mówił podczas konferencji prasowej Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
Ważny podkreślenia jest fakt, że Carrefour rozwija w Polsce swój model franczyzy od 5-ciu lat, a sklepy otwarte w jego ramach z sukcesami realizują swoje cele biznesowe. Są to dobrze funkcjonujące placówki handlowe, wspierane wieloletnim doświadczeniem sieci Carrefour w branży handlowej. Potwierdzeniem skuteczności tego modelu jest fakt, iż wielu franczyzobiorców Carrefour wciąż się rozwija, otwierając nowe sklepy i zwiększając zasięg swojej działalności. Do nowej oferty zachęcić mają młodych franczyzobiorców m.in. elastyczne warunki, jeśli chodzi o wymagany przez sieć wkład własny. Wysokość tego wkładu jest indywidualnie oceniana według możliwości i potencjału rozwojowego młodego przedsiębiorcy, co jest szczególnie istotne z punktu widzenia ludzi rozpoczynających działalność gospodarczą. Carrefour oferuje nowym, młodym partnerom wkład finansowy w wysokości nawet do kilkudziesięciu tys. zł na rozwój sklepu w formacie convenience. Sieć dodatkowo oferuje także pomoc w znalezieniu lokalu użytkowego w dobrej lokalizacji, gdzie zostanie otwarty nowy sklep, a także inwestuje w jego pełne wyposażenie.
Swój model franczyzy sieć opiera niezmiennie na czterech filarach: silnej i rozpoznawalnej marce, dobrze dobranym do lokalnych potrzeb klientów asortymencie, sprawnej logistyce oraz na doświadczeniu i dzieleniu się wiedzą na każdym etapie działania sklepu.
- Od kilku lat stawiamy na multiformatowość, rozwijając koncepty sklepów zróżnicowane pod względem powierzchni i odpowiednio dostosowane do potencjału lokalnych rynków. Nasi partnerzy zyskują w ten sposób szeroką możliwość współpracy z Carrefour, w oparciu o model, który pod kątem ich możliwości kapitałowych oraz wymagań lokalnego rynku, odpowiada im najbardziej. Rozwijane przez nas od 5 lat koncepty franczyzowe zostały bardzo przychylnie przyjęte przez franczyzobiorców oraz klientów, dlatego planujemy utrzymać, a nawet zwiększyć dynamikę tworzenia kolejnych placówek – mówił Marek Lipka, dyrektor franczyzy Carrefour Polska.
Nie do przecenienia jest kompleksowe podejście sieci Carrefour do modelu współpracy w ramach franczyzy, dzięki któremu firma nie tylko oferuje partnerowi swoje rozpoznawalne logo, ale przede wszystkim dba o budowanie współpracy, opartej na wieloletnim know-how w zakresie handlu. W takim modelu obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój prowadzonego biznesu. Carrefour oczekuje w zamian od swoich franczyzobiorców przede wszystkim zaangażowania i chęci osiągnięcia sukcesu, a także przestrzegania standardów dotyczących oferty i obsługi, dzięki którym marka Carrefour jest od lat ceniona przez polskich konsumentów.
Carrefour zapewnia swoim partnerom otwierającym sklep Express convenience:
  •     100 % wyposażenia sklepu,
  •     100% sprzętu informatycznego z niezbędnym oprogramowaniem,
  •     kompletną realizację procesu otwarcia sklepu przez ekipę Carrefour,
  •     pakiet szkoleń,
  •     pełny pakiet marketingowy o wartości przekraczającej 30 tys. zł,
  •     profesjonalną logistykę,
  •     doradztwo i wsparcie opiekuna regionalnego.
Nowy model współpracy jest efektem uważnej obserwacji rynku pracy i analizy potrzeb potencjalnych partnerów biznesowych.
- Młodzi Polacy są bardzo przedsiębiorczy i mają wspaniałe pomysły na biznes. Chcemy tak ukierunkować ich potencjał, a jednocześnie wesprzeć naszym doświadczeniem, aby razem osiągnąć rynkowy sukces. Rok 2015 to dla Carrefour rok pełen wyzwań – zgodnie z przyjętą strategią będziemy intensywnie rozwijać sieć naszych sklepów we wszystkich formatach handlowych, w tym przede wszystkim w formacie franczyzowych sklepów convenience. Mamy nadzieję, że przyczyni się do tego sukces nowej oferty, dedykowanej młodym partnerom – kontynuował Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-06-13 do 2015-06-13

Carrefour wprowadza nowy format współpracy w ramach franczyzy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.