Koncept „Bakalie - luz"
Ten koncept wpisuje się w prozdrowotną politykę firmy Carrefour, która od kilku lat realizuje kampanię „Z miłości do zdrowia”, obejmującą promocję zdrowego stylu życia. Bakalie są umieszczone w specjalnych stołach, przy których klienci mogą nałożyć sobie potrzebną ilość, po czym produkt jest ważony przy kasie. Koncept przeznaczony dla sklepów z zielonym szyldem został do tej pory wdrożony w 12 placówkach.
Koncept „Okrągłe ceny"
Koncept polega na specjalnym oznaczeniu produktów z okrągłymi cenami, co ma przyciągnąć uwagę klienta. Koncept jest wdrożony w prawie 100 sklepach, obejmuje pakowane sery i wędliny oraz produkty garmażeryjne i surówki.
Oznaczenia jajek
Ten koncept odzwierciedla strategię Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Carrefour, która dotyczy między innymi dbania o środowisko naturalne, poprzez przyczynianie się do ochrony bioróżnorodności. Specjalnie przygotowane woblery objaśniają klientowi oznakowania jajek. Dodatkowo, przy każdej cenówce, umieszczany jest numer informujący o sposobie chowu kur. Oznakowania ułatwiają wybór klientom i jednocześnie pełnią funkcję edukacyjną.
Oznaczenia win
Etykiety po polsku i angielsku, oznaczone odpowiednim kolorem (białym, czerwonym lub różowym) i rodzajem wina (słodkie, półsłodkie, wytrawne, półwytrawne), mają ułatwić klientom szybszy wybór, bez konieczności czytania opisów na butelkach.