Sklep internetowy eCarrefour.pl został uruchomiony przed Świętami w odpowiedzi na oczekiwania polskich klientów sieci i jest kolejnym z kanałów sprzedaży, które Carrefour oferuje na polskim rynku:
-
Po uruchomieniu nowej platformy zakupowej, Carrefour obecny jest w Polsce we wszystkich kanałach sprzedaży: od hiper- i supermarketów, przez sklepy osiedlowe i specjalistyczne, aż po handel internetowy. Jestem przekonany, że eCarrefour.pl odpowie na oczekiwania wszystkich klientów poszukujących satysfakcjonujących zakupów w sieci – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.
W ofercie sklepu eCarrefour.pl znajduje się około 800 produktów odpowiadających najważniejszym potrzebom klientów, w tym: sprzęt RTV i AGD, komputery i akcesoria, telefony oraz sprzęt fotograficzny i optyczny.
Nowy sklep wyróżnia się wysoką jakością obsługi – klient otrzymują natychmiastową odpowiedź na swoje zapytanie, a zamówiony towar otrzymuje w ciągu max. 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, dostarczony jest do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej w jednej cenie 9,99 zł.
W ramach testu, Carrefour uruchomił również system click&collect dla mieszkańców Krakowa. Zakupy zrobione online, można odebrać w hipermarkecie Carrefour zlokalizowanym w jednym z parków handlowych w Krakowie.
Tagi: