Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-03-28 | 15:00
Podczas uroczystej gali, która odbyła się w hotelu Sheraton w Warszawie 27 marca, firma Carrefour Polska ponownie została wyróżniona prestiżowym tytułem Superbrand. Po raz pierwszy tytuł ten został przyznany firmie w roku 2009.
W piątej edycji konkursu na najsilniejsze marki konsumenckie obecne na polskim rynku, międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca w ponad 85 krajach, ponownie uhonorowała Carrefour Polska.
Tytuł i statuetka Superbrand to nie tylko prestiżowa nagroda przyznawana na całym świecie, ale również świadectwo zaufania, jakim konsumenci obdarzają nagrodzone marki. Zaufania do jakości produktu, i co bardzo ważne, przestrzegania i promowania zasad fair play w rynkowej grze. Tytuł Superbrand przyznawany jest markom, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie oraz w danej branży wypracowały sobie niezwykle silną pozycję. Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.
- Bardzo cieszymy się z przyznania naszej firmie kolejnego tytułu Superbrand. Wyróżnienie to jest dla nas dowodem uznania zarówno ze strony konsumentów, jak i przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy doceniają pracę naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour. Nagroda cieszy tym bardziej, że jest przyznana po raz kolejny, co jest potwierdzeniem niesłabnącej pozycji marki Carrefour – mówi Maria Cieślikowska, dyrektor ds. komunikacji zewnętrznej i PR Carrefour Polska.
Przyznanie Carrefour Polska tytułu Superbrand jest dowodem na to, że przez przywiązanie do zasad uczciwej konkurencji i odpowiedzialności społecznej, firma jest jednym z liderów rynku i zajmuje wysoką pozycję biznesową. Tytuł ten świadczy również o doskonałej opinii, jaką marka Carrefour cieszy się wśród specjalistów. Co więcej, wyróżnienie to potwierdza,
że oferowane produkty oraz usługi sygnowane logo Carrefour cieszą się dużym uznaniem i zaufaniem klientów.
Superbrands to ranking marek organizowany w Polsce na zlecenie The Superbrands Ltd. Projekt ma na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek obecnych
na naszym rynku. Marki uczestniczące w projekcie Superbrands mogą posługiwać się specjalnym stemplem potwierdzającym przyznany im status.
Zobacz więcej sklepów Carrefour
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2011-03-18 do 2011-04-03

Zobacz także

Carrefour Polska laureatem tytułu Superbrand

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.