Carrefour nagrodzony za intranet firmowy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-10-07 | 16:30
6 października, podczas uroczystej Gali kończącej kongres European IC & Intranet Meeting, Carrefour Polska otrzymał Grand Prix Internal 2011 w kategorii „Najlepszy Intranet 2011 - Duże firmy”.
Jury, złożone z laureatów ubiegłorocznej edycji, przedstawicieli branży komunikacji wewnętrznej i intranetów, firm i uczelni, wybrało najlepsze projekty w poszczególnych kategoriach.
Projekt intranetu firmowego „Nowy Intranet Pracowników Carrefour Polska”, który został opracowany i wdrożony na początku 2011 r. w sieci Carrefour Polska uzyskał najwyższą ocenę za: „Przejrzystą i rozbudowaną strukturę intranetu, twórcze i ciekawe podejście do akcji informacyjno-promocyjnej,  rozbudowany i skuteczny model zarządzania intranetem i treścią, właściwe dopasowanie intranetu do specyfiki organizacji.  Za osiągnięcie efektów w zakresie optymalizacji procesu komunikacji poprzez ograniczenie liczby maili i stworzenie narzędzia do komunikacji operacyjnej na linii centrala–sklepy, czyli Dzienników operacyjnych oraz pogodzenie potrzeb dwóch odrębnych jednostek biznesowych jakimi są supermarkety i hipermarkety”.
- Grand Prix Internal 2011 za najlepszy intranet firmowy jest dla Carrefour Polska wspaniałym wyróżnieniem i jednocześnie nagrodą dla zespołu, który pracował przy tym projekcie. Intranet w komunikacji wewnętrznej tak dużej firmy, jaką jest Carrefour Polska odgrywa bardzo ważną rolę. Dzięki niemu nasi pracownicy ze wszystkich sklepów mieszczących się na terenie całego kraju mają dostęp do najświeższych i najważniejszych informacji na temat firmy oraz posiadają bezpośredni dostęp do wszystkich osób pracujących w Carrefour. Pracownicy znajdą także w intranecie informacje o szkoleniach, świadczeniach socjalnych, wszelkie wzory niezbędnych dokumentów, informacje na temat procedur obowiązujących w firmie czy aktualny przegląd prasy dotyczący naszej branży – mówi Katarzyna Kosel, dyrektor ds. zasobów ludzkich w Carrefour Polska.
Dzięki wprowadzeniu dodatkowych, interaktywnych funkcji, pracownicy mogą także brać udział w ankietach dotyczących funkcjonowania firmy Carrefour i mieć bezpośredni wpływ na kształt niektórych rozwiązań proponowanych przez dyrekcję sieci. Funkcjonalny i przejrzysty intranet jest dzisiaj podstawowym narzędziem obiegu informacji i komunikacji wewnętrznej w firmie posiadającej tak dużo pracowników i placówek handlowych jak Carrefour.
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Carrefour nagrodzony za intranet firmowy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.