Nowe sklepy należące do sieci franczyzowej Carrefour zostały otwarte w różnych regionach kraju. Najwięcej, bo aż pięć, uruchomiono w Warszawie, a pozostałe są dostępne dla klientów w Płocku, Gorzowie Wielkopolskim oraz Łodzi. Sieć sklepów osiedlowych i specjalistycznych Carrefour liczy już ponad 600 sklepów.
–
Formaty sklepów franczyzowych Carrefour Polska są dostosowane do funkcjonowania na każdym rynku: w większych i mniejszych miastach, a także na terenach wiejskich. Wypracowaliśmy rozwiązania gwarantujące sukces dzięki analizie i wyprzedzaniu trendów konsumenckich – powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. franczyzy i sklepów convenience w Carrefour Polska. –
Carrefour dynamicznie inwestuje zarówno w rozwój sieci, oferując partnerom nowe formy współpracy, jak również w kompleksowe modernizacje oferowanych konceptów. – dodał M. Lipka.
Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty sklepów franczyzowych. Celem wdrażanych zmian jest dostosowanie wyglądu i oferty sklepów do nowych trendów konsumenckich. Dzięki temu firma opracowuje atrakcyjne i skuteczne formaty sklepów, które sprawdzają się na różnych rynkach – zarówno w większych miastach, jak i mniejszych miejscowościach. Mogą nimi zarządzać zarówno osoby z wieloletnim doświadczeniem handlowym, jak i dopiero zaczynający swoją karierę w prowadzeniu sklepu.
Franczyzodawca pomaga swoim partnerom na każdym etapie współpracy. Przed podpisaniem umowy Carrefour ocenia lokalizację i potencjał sklepu oraz ustala jego plan, wyposażenie oraz wizualizację. Przed otwarciem odbywają się szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu oraz prace adaptacyjne w lokalu. Przez cały okres współpracy czuwa nad nim opiekun regionalny, który dba o standardy, a także sugeruje, jak poprawić wyniki oraz pomaga wdrażać nowe elementy konceptu.
Tagi: