Zaangażowanie Carrefour w wyścig to element realizowanej od 2014 roku kampanii „Z miłości do Zdrowia”. Jej głównymi założeniami są zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach oraz edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej.
– Przygotowaliśmy wiele atrakcji dla kibiców na każdym etapie 74. Tour de Pologne. W naszej strefie kibica każdy znajdzie coś dla siebie. Zachęcam także wszystkich do odwiedzania naszych stron internetowych i profili w social media, gdzie na każdego będzie czekać wiele niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Oczywiście, zapraszam także wszystkich do odwiedzania sklepów Carrefour na terenie całego kraju. Przygotowaliśmy specjalne katalogi, w których z okazji Tour de Pologne, zaprezentujemy naszą ofertę promocyjną m.in. na produkty ze „Zdrowej półki Carrefour”, odzież sportową i asortyment kolarski – dodaje Marcin Olech.