Trzy wiodące tematy, które będą poruszane podczas konferencji to: trendy konsumenckie jako klucz do sukcesu, na czym uwagę powinna skupiać branża retail i innowacje w badaniu potrzeb i zwyczajów klientów.
Wśród prelegentów znajdą się m.in.:
- Binanti Samanta, Shopper Marketing Insight Manager - Tesco PLC
- Claire Doyle, Associate Director Shopper Insights Europe - Coca-Cola Enterprises
- Kim Ludlow, Managing Director - mySupermarket UK
- Susie Gaunt, Director - Brand Potential
W programie przewidziano prelekcje ekspertów i przedstawicieli branży retail, panele dyskusyjne i ciekawe case studies.
Połączenie doświadczenia i wiedzy zarówno mniejszych, niezależnych przedsiębiorców jak i dużych, międzynarodowych korporacji sprawia, że jest to wydarzenie na którym pojawić muszą się wszyscy ci, którzy chcą być na topie europejskiej branży handlowej. Z udziałem wiodących brytyjskich i europejskich firm, takich jak Coca-Cola, Britvic, Tesco i mySupermarket, to konferencja, której nie można przegapić.
Organizatorzy do udziału w wydarzeniu zachęcają zwłaszcza tych, którzy zajmują się marketingiem sieci handlowych, zarządzaniem marką, e-commerce, producentów i detalistów.
Canadean Executing Shopper Insights 2016
10-11 lutego
Hotel Kensington Close
Londyn, UK
Więcej informacji o evencie można znaleźć pod adresem: http://www.arena-international.com/execshopper
Patronami medialnymi wydarzenia są m.in. magazyny
Shopping Mall Expert i
Galerie Handlowe.