Program – wdrożony wiosną 2010 roku w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach – uzyskał nominację w kategorii Digital Media. "Klik" jest bowiem elektroniczną platformą lojalnościową, która premiuje zakupy we wszystkich sklepach w C.H. Forum. W niespełna rok zyskała ona ok. 30,000 użytkowników – klientów gliwickiego centrum. Jury nominując "Klika" do nagrody doceniło elastyczność oraz skuteczność programu, w tym poziom obrotów, jakie generuje.
"Klik" to jedyne „polskie” zgłoszenie nominowane w kategorii, w której konkurują nowatorskie rozwiązania wykorzystujące potencjał mediów elektronicznych i społecznościowych.
Solal Marketing Award to najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych i uznanie kompetencji zespołów zajmujących się w nich marketingiem oraz współpracujących agencji.
Program "Klik" w C.H. Forum wdrożyła firma Shopping Center Service (z Grupy KUC). Zgłoszenie konkursowe przygotowała agencja Plus Communication, również
z Grupy KUC.
Rozstrzygnięcie konkursu wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 7 kwietnia w Stambule, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.
W poprzednich latach C.H. FORUM uhonorowano tytułem Silver Solal Marketing Award za kampanię promocyjną strefy restauracyjnej (2010 r.) oraz za kampanię wizerunkową „Stop monotonii” (2009 r.).
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o C.H. Forum
Tagi: