C.H. Forum: Integracja kanałów marketingowej komunikacji

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-10-04 | 09:00
We współczesnym marketingu należy szukać synergii w łączeniu różnych kanałów komunikacji. Gliwickie Centrum Handlowe FORUM odpowiada na ten postulat najnowszym wydaniem swojego magazynu.
Jesienny Magazyn „FORUM” – jak zwykle na wysokim poziomie edycyjnym – pełen jest efektownych zdjęć z modowych sesji, tekstów o nowych kolekcjach i wydarzeniach w centrum. Już rozpoczęła się – jak zwykle – dystrybucja door-to-door stu tysięcy jego egzemplarzy do klientów zamieszkałych w bezpośredniej strefie zasięgu centrum, tj. Gliwic i okolic, w tym Bytomia, Zabrza Rudy Śląskiej i Tarnowskich Gór.
Nie „jak zwykle” są tajemnicze serie cyfr i liter, wydrukowane niepozorną czcionką, pojawiające się na wielu stronach magazynu. A to poukrywane wzdłuż nogawek spodni, a to znajdujące się na walizce, to znowu pod butem fotomodelki. Wyglądają tak, jakby je ktoś zapomniał usunąć przed drukiem.
Są to tymczasem specjalne kody, do których tropienia zachęca wydawca. Cała zabawa związana jest z platformą multimedialną „Klik” premiującą stałych klientów C.H. FORUM. Ten lojalnościowy system wdrożono wiosną, a zaledwie w pół roku zarejestrowało się w nim 20 000 klientów centrum. Korzystają oni z licznych preferencji: rabatów, gratisów, czy ekskluzywnych zaproszeń na wydarzenia w centrum. Szukanie z magazynem „zaginionych klików” to nowy pomysł na promocję programu i przykład zintegrowanego marketingu w działaniach prosprzedażowych C.H. FORUM.
W jesiennym numerze magazynu ukryto 100 kodów. Codziennie o godz. 16.00, 18.00 i 20.00 system emituje podpowiedzi, jak je odnaleźć i podaje aktualne tropy poszukiwań (np. „Prawa kieszeń żółtych spodni”). Podpowiedzi należy szukać po zalogowaniu się do programu „Klik”, a także na profilach centrum na portalach Facebook i Twitter. Kody odnalezionych „klików” wpisuje się na podstronie programu premiowego.
Każdego dnia najszybszy „znalazca” otrzymuje bonus – 1 punkt „klik”. Jest też premia dla długodystansowców: zestaw kina domowego. Trafi on do osoby, która podczas trwania akcji odkryje najwięcej „klików”.
Osoby, które nie posiadają aktualnego numeru magazynu, a także zadeklarowani internauci, którzy rzadko sięgają po papierowe wydania czasopism, także mogą uczestniczyć w akcji. Elektroniczna wersja magazynu dostępna jest na stronie internetowej centrum.
Rozwiązanie śmiało można nazwać nowatorskim, a już na pewno na rodzimym rynku. Żadne z centrów nie posiada bowiem tak rozwiniętego, systemowego programu lojalnościowego oraz kompleksowej platformy go obsługującej. Dzięki powiązaniu z nią magazynu, istotnego narzędzia komunikacji z klientami, wydawnictwo C.H. FORUM wyróżnia się na tle pism innych centrów.
Koncepcja i wdrożenie projektu: Plus Communication.
Tagi:
Oceń artykuł:

zobacz więcej informacji o: Forum Gliwice

Zobacz także

C.H. Forum: Integracja kanałów marketingowej komunikacji

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.