Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej oraz hurtowej w listopadzie. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o 24%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do listopada br. wyniosła 87,86 mln zł, co oznacza wzrost o 25% w porównaniu do jedenastu miesięcy ubiegłego roku. W listopadzie Bytom zanotował też o 22% wyższy wynik ze sprzedaży niż rok temu, który ukształtował się na poziomie 9,17 mln zł.
Wzrosła również szacunkowa marża brutto zrealizowana w tym roku. W listopadzie ukształtowała się ona na poziomie 5 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w listopadzie 2014 r. oraz listopadzie 2013 r., jak również za okres I-XI 2014 r. i I-XI 2013 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom. Przychody ze sprzedaży materiałów podwykonawcom (realizowane są na minimalnej marży) wyniosły w listopadzie 2014 roku ok. 0,1 mln zł, a łącznie za okres I-XI 2014 roku 2,5 mln zł (w listopadzie 2013 roku wyniosły one 0,1 mln zł, a łącznie za okres I-XI 2013 roku 3,1 mln zł).
Tagi: