Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej w lipcu. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o 36%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do lipca 2015 r. wyniosła 68,55 mln zł, co oznacza wzrost o 30,6% w porównaniu z wynikiem z 2014 r., który ukształtował się na poziomie 49,04 mln zł. Tylko w lipcu br. spółka osiągnęła łącznie 10,48 mln zł przychodów ze sprzedaży i tym samym odnotowała wzrost sprzedaży o 29,9% w stosunku do analogicznego miesiąca sprzed roku.
W raportowanym okresie wzrosła również szacunkowa wartość marży detalicznej brutto, która ukształtowała się na poziomie 5,36 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w lipcu 2015 r. oraz lipcu 2014 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom, które realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: