Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej oraz hurtowej w grudniu. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o 25%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do grudnia 2014 r. wyniosła 100,55 mln zł, co oznacza wzrost o 25% w porównaniu do dwunastu miesięcy roku poprzedniego. W grudniu Bytom zanotował też o 23% wyższy wynik ze sprzedaży niż w 2013 r., który ukształtował się na poziomie 12,73 mln zł.
Wzrosła również szacunkowa marża detaliczna brutto zrealizowana w 2014 roku. W grudniu ukształtowała się ona na poziomie 6,42 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w grudniu 2014 r. oraz grudniu 2013 r., jak również za okres I-XII 2014 r. i I-XII 2013 r. nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom, które realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: