Przychód ze sprzedaży detalicznej spółki w lutym 2015 roku wyniósł 6,65 mln zł, co stanowiło wzrost w stosunku do analogicznego czasu roku bieżącego o 35,2%, gdzie zysk osiągnął 8,10 mln zł.
W okresie styczeń - luty 2015 roku przychód ze sprzedaży w segmencie detalicznym wynosił 15,11 mln zł, w porównaniu do podobnego czasu roku 2016, kiedy wynik kształtował się na poziomie 20,37 mln zł i był wyższy o 34,8%.
Sprzedaż hurtowa Bytom S.A. spadła o 44,4% i wyniosła w lutym br. 0,44 mln zł. W okresie styczeń - luty 2015 roku sprzedaż w tym segmencie osiągnęła 1,4 mln zł, a w analogicznym czasie 2016 roku wyniosła 0,50 mln zł, co stanowiło spadek r/r o 63,2%.
Marża detaliczna w lutym 2015 oraz 2016 roku kształtowała się na tym samym poziomie 47,9%. Natomiast w okresie styczeń - luty 2015 roku wynosiła 50,1%, a w 2016 roku wzrosła o 0,4%. Marża hurtowa w lutym br. wyniosła 33,1%,, co dało spadek w stosunku do roku poprzedniego o 6,5%. W przedziale styczeń - luty 2016 roku marża hurtowa wyniosła 34,1%, co oznacza spadek w stosunku do roku ubiegłego o 1,5%.
Bytom to współczesne męskie krawiectwo. W oparciu o wieloletnie doświadczenie połączone z nowoczesną technologią, specjalizuje się w tworzeniu i dystrybucji kolekcji formalnej mody męskiej. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Od 1995 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Tagi: