Bytom podaje prognozę wyników finansowych na lata 2010-2014

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-09-30 | 09:07
Zarząd Z.O. Bytom S.A. przekazał do publicznej wiadomości prognozę skonsolidowanych wyników finansowych na lata 2010-2014. Planowany poziom skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży wyniesie w 2010 roku 70,0 mln zł., w 2011 roku 71,7 mln. zł., w 2012 roku 102,7 mln. zł., i w 2014 roku 131,2 mln. zł.
Planowany poziom skonsolidowanej straty netto wyniesie w 2010 roku 22,5 mln. zł. Planowany poziom skonsolidowanego zysku netto wyniesie w 2011 roku 0,5 mln. zł., w 2012 roku 3,6 mln. zł., w 2013 roku 7,9 mln. zł. i w 2014 roku 13,0 mln. zł.
Prognozowane skonsolidowane wyniki finansowe poczynając od 2011 roku nie obejmują spółki zależnej Intermoda Fashion S.A. oraz spółki zależnej ZPJ Dolwis S.A. Zarząd ZO Bytom S.A. będzie dążył w najbliższym czasie do sprzedaży pakietu kontrolnego w spółce Intermoda Fashion S.A. oraz pakietu akcji w ZPJ Dolwis S.A.
Założenia strategiczne do prognozy:
W prognozie przyjęto założenia dotyczące nowej powierzchni handlowej sklepów otwieranych pod marką Bytom: do końca 2010 roku 0,5 tys. m2, w 2011 roku 2,3 tys. m2, w 2012 roku 1,6 tys. m2 a w 2013 roku 0,3 tys. m2. Strategia na lata 2011 – 2014 obejmuje również stworzenie nowej marki męskiej odzieży formalnej i uruchomienie 1,5 tys. m2 powierzchni handlowej sklepów.
Plan rozbudowy sieci detalicznej sklepów pod marką Bytom oraz stworzenia nowej marki formalnej mody męskiej a co za tym idzie prognoza wyników finansowych warunkowana jest pozyskaniem dodatkowego finansowania w wysokości 20 mln. zł. Zarząd Z.O. Bytom S.A. zamierza pozyskać środki przeznaczone na planowany rozwój z nowej emisji akcji, która będzie kierowana do inwestora branżowego.
Strategia zakłada zmianę modelu biznesowego z firmy produkcyjno – handlowej na firmę handlową. Część produkcyjna firmy zostanie wydzielona i przeniesiona do spółki zależnej.
Strategia zakłada koncentrację na sieci detalicznej działającej pod marką Bytom. Na kolekcję marki będzie się składał pełen asortyment formalnej mody męskiej.
Strategia obejmuje wprowadzenie w 2012 roku na rynek nowej marki, która będzie sprzedawana we własnej sieci monoshopów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-09-06 do 2010-09-06

Zobacz także

Bytom podaje prognozę wyników finansowych na lata 2010-2014

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.