2013 rok minął marce Butik na planowaniu wdrożenia kilku zmian w sieci, których realizacja rozpoczęła się z początkiem tego roku. Do tych działań, nastawionych w głównej mierze na wzmocnienie sprzedaży i rozpoznawalność marki poprzez marketing, należy zmiana logo z Butik Your New Style na Butik I Like. Nowa odsłona logo pociągnęła za sobą również remodeling sklepów firmowych.
-
Jesteśmy na rynku na tyle długo, iż nasza marka z „Nowego Stylu” przeistoczyła się w „Lubiany brand”. Nowa nazwa jest wynikiem zmiany hasła brandowego firmy, które jest odzwierciedleniem tego jak postrzegają nas Klientki. Od początku istnienia prowadziliśmy sukcesywnie działania mające na celu zbudowanie bliskich relacji z Klientkami. Nasze liczne eventy zawsze wzbudzały uśmiech u wszystkich co spowodowało, że nasze Klientki po prostu nas lubią. Lubią robić zakupy w naszych sklepach i dobrze czują się nosząc nasze kolekcje. Wspólnie stworzyliśmy silną więź miedzy nami a uwieńczeniem tego jest hasło "Butik I Like!" - mówi Agnieszka Falińska, kierownik ds. rozwoju sieci.
W 2014 roku Butik zamierza aktywnie wdrażać działania marketingowe, które będą głównie nastawione na wzmocnienie sprzedaży w sklepach. Modyfikacja logo to tylko jeden z kroków tej strategii. Butik wprowadził również kartę lojalnościową, uprawniającą do stałej zniżki 50% na zakup bluzek z kolekcji Butik i uruchomił pierwszą wyspę handlową.
-
Otworzyliśmy pierwszą wyspę, czyli wolnostojące stoisko, które oferuje sprzedaż akcesoriów, biżuterii i dodatków. Jest to nasz najnowszy koncept połączony z nową aranżacją sklepów. Zmieniamy wygląd naszych nowo otwieranych Butików, sklepy aranżowane są w dużo jaśniejszych odcieniach dominuje biel, ale nie zabraknie oczywiście różu - wyjaśnia Agnieszka Falińska.
Firma rozpoczęła już także przygotowania do letniego sezonu. Planowane jest otwarcie około 20 namiotów i punktów sprzedaży sezonowej, wszystkie będą działać na zasadzie franczyzy. Jak co roku Butik zorganizuje nad morzem wiele imprez, występów muzycznych oraz pokazy taneczno – modowych.
Tagi: