4 marca ruszyła kampania sieci restauracji Burger King promująca burgery z oferty King Deals. Koncepcja komunikacji oparta jest na materiale wideo, w których Burger King sprawdza reakcje ludzi na „lepszej jakości taksówkę”. Działania reklamowe obejmują spoty w telewizji i internecie oraz outdoor.
Celem kampanii jest zakomunikowanie wysokiej jakości burgerów King Deals w rozsądnej cenie. Koncepcja kampanii została oparta o event, podczas którego na Dworcu Głównym PKP we Wrocławiu pojawiła się taksówka Burger King w postaci sportowego, luksusowego auta. Pasażerowie, którzy mieli okazję jechać taksówką, zapłacili za kurs 4,95 zł - dokładnie tyle, ile kosztuje burger w ofercie King Deals. Reakcje pasażerów zostały nagrane i wykorzystane w spocie TV i digitalowej wersji wideo.
20-sekundowe spoty wyświetlane będą do końca marca w 107 stacjach telewizyjnych – na kanałach głównych TVN i Polsat oraz w stacjach tematycznych z pakietów TVN Mix, Polsat MIX oraz IDMnet. Nieco dłuższa, bo 30-sekundowa wersja emitowana będzie jako pre-roll w popularnych serwisach VOD (platformach wideo Wirtualnej Polski, Gazeta.pl, TVN Player). Natomiast pełny film z akcji zobaczyć można w serwisie YouTube oraz na fanpage’u Burger King Polska na Facebooku, gdzie będzie przeprowadzona także seria działań promocyjnych.
Kampania outdoor prowadzona jest 9 dużych miastach – Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawa i Wrocław. Obejmuje łącznie 172 nośniki, z czego połowę stanowią frontlighty, a drugą tablice CLP.
Tagi: