Briju to jeden z wiodących producentów biżuterii w Europie Środkowej. W Malcie zajmie aż 71 m kw. powierzchni handlowej na parterze centrum. Nowy, wyczekiwany brand wzbogacił portfolio galerii 12 lutego, tuż przed Walentynkami. –
Obserwując naszych klientów zauważamy, że wzmożone zakupy biżuterii są bardzo mocno powiązane z okazjami, podczas których panowie obdarowują swoje partnerki – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta: –
Walentynki to więc ważny czas dla nas i najemców. Oferta Galerii Malta w kategorii biżuterii i dodatków jest unikalnym wyróżnikiem naszego obiektu – dodaje.
Marka Briju dołączy do szerokiego grona marek jubilerskich, które prowadzą salony w Galerii Malta. Są wśród nich m.in. Apart, Pandora, Yes, W. Kruk, Tous i Swarovski. Swoje stoiska mają także by Dziubeka, Ami Bijoux i Sadva. Ofertę wzbogacają salony z zegarkami m.in. Swiss i Jubitom.
Galeria Malta może pochwalić się portfolio kilkunastu producentów w kategorii biżuterii i dodatków, dzięki czemu każdy znajdzie w niej idealny prezent. Briju – światowa jakość od prawie 100 lat.
–
Dla Briju jakość, estetyka i tradycja są wartościami nadrzędnymi. Naszą biżuterię produkujemy w Polsce od 1920 roku. – mówi Przemysław Piotrowski, prezes Briju, nowego najemcy w Galerii Malta: –
Tym bardziej cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę z Galerią Malta i że początek naszej współpracy zbiega się w czasie z Walentynkami. Biżuteria jako prezent niesie ze sobą niezwykle silny ładunek emocjonalny, a klienci naszego salonu mogą wybierać z szerokiej gamy produktów i kolekcji.
Briju to marka uniwersalna, oferuje kolekcje klasyczne oraz unikatową modową biżuterię. Odpowiednią dla siebie ofertę znajdą osoby w każdym wieku i o najróżniejszych upodobaniach. Największą popularnością cieszą się kolekcje: Briju Diamonds, Briju Crisscut, Briju Me&You czy Briju Illumini.
–
Oczywiście w ofercie mamy wiele wzorów, które okażą się szczególnie trafionym wyborem na święto zakochanych i na wszelkie inne okazje – dodaje Przemysław Piotrowski.
Tagi: