Briju kontynuuje działania marketingowe promujące markę, m.in. poprzez działania cross-marketingowe ze znanymi sieciami handlowymi.
W ostatnim okresie spółka skupiła się na projektach mających bezpośrednie przełożenie na sprzedaż oraz z dokładnie mierzalnymi efektami ich realizacji. W ramach działań cross-marketingowych klienci Briju oraz innych znanych marek wzajemnie otrzymywali rabaty na zakupy w sklepach partnera.
W ramach działań promocyjnych podjęliśmy współpracę z tak znanymi markami jak Douglas, Monnari, czy Pako Lorente. Klienci Briju otrzymywali rabat w sklepie partnera i odwrotnie. W przypadku działań prowadzonych z perfumerią internetową Douglas, klienci robiący większe zakupy otrzymywali również upominki od partnera
– tłumaczy Przemysław Piotrowski.
Notowana na głównym rynku GPW jubilerska Grupa zajmuje się projektowaniem, produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną wysokiej jakości wyrobów jubilerskich. Drugim segmentem działalności Briju jest handel hurtowy i obróbka kruszców metali szlachetnych – głównie złota i srebra.