Notowana na GPW jubilerska spółka BRIJU kończy realizację tegorocznego planu rozwoju sieci sprzedaży. W 2016 r. zostanie otwartych łącznie 15 sklepów pod marką BRIJU. Dzięki temu na koniec roku w całym kraju będzie funkcjonowało 45 salonów.
W tym roku Briju dynamicznie powiększało własną sieć sprzedaży. Dzięki 15 nowym otwarciom, na koniec roku łączna powierzchnia wzrośnie z 2,2 tys. m kw. na początku roku do 3,1 tys. m kw. Ostatnie w tym roku otwarcie zaplanowano na grudzień i będzie mało miejsce w centrum handlowym „Galeria Sandomierz” w Sandomierzu. Wcześniej planowane jest otwarcie salonów w Szczecinie, Mysłowicach, Sochaczewie i Oleśnicy. Obecnie sieć sprzedaży liczy 40 sklepów Briju.
Możemy dziś oficjalnie potwierdzić sukces tegorocznego planu rozwoju sieci sprzedaży. Podpisaliśmy umowę na ostatnią lokalizację, dzięki czemu w całości uda nam się zrealizować ambitny plan otwarć nowych salonów. W tym roku liczba sklepów Briju wzrośnie z 30 w styczniu do 45 na koniec grudnia. Obecnie skupiamy się na realizacji planowanych otwarć nowych salonów i odpowiednim wykorzystaniu okresu przedświątecznych zakupów
– powiedział Przemysław Piotrowski, Prezes Briju.
W tym roku Briju otworzyło już 10 salonów zlokalizowanych w galeriach handlowych m.in. w Poznaniu, Katowicach, Wrześni, Głogowie, Tomaszowie Mazowieckim i Gliwicach. Jednocześnie spółka ma już ok. 10 umów na nowe otwarcia w 2017 r. Nowe salony Briju pojawią się m.in. w Krakowie, Cieszynie, Wejherowie, Tychach i Kołobrzegu.
Ostatni kwartał roku to okres tradycyjnie najlepszej sprzedaży dla spółek z branży jubilerskiej. W ramach przygotowań do tego okresu Briju nie tylko otwiera kolejne salony, ale również dopasowuje ofertę do potrzeb i upodobań klientów. W ostatnim czasie Briju uzupełniło portfolio najpopularniejszych kolekcji o nowe produkty oraz wprowadziło zupełnie nowe kolekcje biżuterii modowej.