W Bricomarché na 1458 m2 powierzchni sprzedaży kupujący mają do wyboru około 15.000 artykułów budowlanych, dekoracyjnych oraz ogrodowych. Muszkieterowie oferują również wybór produktów dla majsterkowiczów, jak i akcesoria motoryzacyjne. Klienci Bricomarché mogą skorzystać także z dodatkowych usług, jak np. pomoc w transporcie zakupionych towarów czy cięcie drewna. Za swoje zakupy mogą zapłacić w jednej z 3 kas. Obok sklepu znajduje się darmowy parking. W nowym sklepie zatrudnienie znalazło 28 osób.
Bricomarché poszerza cały czas sieć dostawców, poszukując dla swoich klientów najbardziej atrakcyjnych produktów w najbardziej korzystnych cenach. Sukces sieci polega także na tworzeniu sklepów przyjaznych zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.
Tagi: