BRANDRETAIL SOLUTIONS - nowe trendy w rozwiązaniach dla marek sieciowych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-05-10 | 16:09
„Nie sprawdzaliśmy, kto jest naszym odbiorcą w Brazylii, Nowej Zelandii czy Singapurze. Pakowaliśmy i wysyłaliśmy paczki z myślą, że być może to naukowcy, którzy po prostu chcą dotknąć tego, co sfilmowane wydawało im się zjawiskiem niemożliwym” – tymi słowami o coraz bardziej rozkwitającej sprzedaży swojego nowego produktu „Blow & Roll” mówił Oskar Zięta na kwietniowych Międzynarodowych Targach Sztuki w Warszawie. W tej wypowiedzi jednego z najwybitniejszych designerów młodego pokolenia zawiera się tajemnica transformacji zachodzących we współczesnym handlu, gdzie GRUPA DOCELOWA ma coraz mniejszy wpływ na charakter produktu i filozofię jego sprzedaży
Jak zatem należy dziś szukać odpowiedzi na pytania o przyszłość realnych, nie wirtualnych przestrzeni kontaktu z klientem? W jaki sposób weryfikacja spojrzenia na zmieniające się mechanizmy rządzące handlem detalicznym może być wykorzystana do odkrywania nowych rozwiązań dla marek sieciowych? – Najnowsze badania wskazują wyraźnie, iż na rynku większości produktów nie istnieją już stabilne i jednoznacznie definiowalne grupy odbiorców – mówi Rafał Kilian, wiceprezes międzynarodowego holdingu Norcospectra. – Dzisiaj pytanie, kto wyrusza do centrum handlowego, by zrobić w nim zakupy, zmieniamy na: w jakich okolicznościach ludzie decydują się na wizytę w galerii zamiast usiąść przed ekranem komputera. Bierzmy pod uwagę, że ta samaosoba jednego dnia będzie buszować w internecie a drugiego uzna, że z jakiegoś powodu warto wstać z kanapy i wyjść z domu. Do nas jako specjalistów obsługujących marki sieciowe, należy proponowanie rozwiązań te właśnie powody generujących. Markom opierającym swój zbyt na sieciach sprzedaży sprzyja nadmierny wybór,przed jakim stoi coraz bardziej zmęczony i rozkojarzony klient. Monotonię prezentacji oferty dużo łatwiej przełamać w przestrzeni realnej niż wirtualnej.
Jednak firmy, które, jak Norcospectra, oferują kompleksowe rozwiązania dla retailu, stoją przed koniecznością implementowania w substancję architektoniczną sklepu urządzeń wspomagających personel w szybkim dostępie do informacji o produkcie. W tym obszarze chwilowo jeszcze przoduje sprzedaż wirtualna.
Gdyby dodatkowo wysnuć hipotezę, że utrzyma się trend przekształcania galerii handlowych w miejsca spotkań towarzyskich, charakter przestrzeni sprzedaży musiałby podążyć w kierunku dużo swobodniejszych wizerunkowo, niepozbawionych rozmachu obszarów prezentacji produktu wyraźnie oddzielonych od części magazynowych.
Niezbędny wydaje się w takich przypadkach system automatycznego wydawania towaru pozwalający personelowi więcej czasu spędzać na bezpośrednim doradzaniu kupującemu. – Dobrze zaprojektowane rozwiązania systemowe gwarantują naszym klientom dobrą cenę wyposażenia sali sprzedaży oraz łatwość specyfikowania zamówień dla kolejnych lokalizacji – zaznacza szef działu operacyjnego Norcospectra Jacek Kacpura. – Ale o prawdziwym sukcesie systemu dedykowanego konkretnej marce możemy mówić dopiero wtedy, gdy jego „systemowość” nie narzuca się wizualnie. Z tego powodu – dodaje Rafał Kilian – wzmocniliśmy nasz dział designu o nowych specjalistów, którzy wspólnie z naszymi konstruktorami, koordynatorami i ludźmi odpowiedzialnymi za stronę budowlaną, produkcję, transport i montaż kształtują naszą ofertę OD IDEI PO WDROŻENIE.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-07-01 do 2016-07-03

BRANDRETAIL SOLUTIONS - nowe trendy w rozwiązaniach dla marek sieciowych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.