Oficjalny profil Bonarka City Center w serwisie Facebook ma już ponad 5000 fanów. 4800 tys. to reprezentanci Polski. Pozostałą grupę stanowią przede wszystkim przedstawiciele Europy w tym: Niemiec, Irlandii, Francji, Włoch. Wśród bardziej odległych krajów odnaleźć można Stany Zjednoczone, a nawet Indie. Z profilu korzystają przede wszystkim kobiety 73%. Dominującą grupą wiekową są fani od 13-34 lat (58%).
Profil Bonarka City Center w serwisie Facebook.com funkcjonuje od maja ubiegłego roku pełniąc funkcję informacyjną i komunikacyjną centrum. Każdego dnia na tablicy pojawiają się wiadomości dotyczące planowanych wydarzeń specjalnych, akcji prospołecznych, a także nowych kolekcji oraz promocji przygotowanych przez Najemców.
-
Ludzie od kilku lat skupiają się w serwisach społecznościowych a popularność Facebooka jest wciąż przez wiele firm niedoceniana. Bonarka ją docenia i widzi jej siłę. Możliwości technologiczne jakie oferuje serwis pozwalają na kreowanie aktywnych i niestandardowych form reklamy, a także, a może przede wszystkim na codzienny kontakt z jej odbiorcą – mówi Mariola Rogóż Zastępca Dyrektora Zarządzającego Bonarki oraz Dyrektor ds. Najmu i Marketingu.
Od pierwszego dnia funkcjonowania Fanpage cieszy się dużym zainteresowaniem. Fani nie tylko na bieżąco komentują umieszczane newsy, ale sami inicjują dyskusje dzieląc się spostrzeżeniami na temat wydarzeń, zakupów, kampanii reklamowych Bonarki.
Niesłabnącym zainteresowaniem fanów cieszą się również konkursy organizowane wspólnie z najemcami – sponsorami atrakcyjnych nagród. Ponadto na Profilu znajduje się galeria zdjęć BCC wraz z fotografiami Sympatyków Bonarki, a w osobnej zakładce można znaleźć podstawowe informacje dotyczące funkcjonowania centrum. W marcu 2011r. odbyła się premiera felietonu, który w każdy piątek będzie pojawiał się na profilu Bonarki wprowadzając intrygujący temat na kolejny tydzień.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Bonarka City Center
Zobacz wszystkie sklepy w Bonarka City Center
Tagi: