-
Jesteśmy przekonani, że nowa strategia marketingowa i działania, jakie wprowadzamy zaczynają przynosić efekty - mówi Mariola Rogóż, od grudnia 2010 Zastępca Dyrektora Zarządzającego Bonarki oraz Dyrektor ds. Najmu i Marketingu.
Na początku marca ruszyła nowa kampania reklamowa centrum pod hasłem „Modogamistki” inspirowana serialem „Sex and the city”. Kampania zrealizowana została na bilbordach w mieście oraz na fan-pag′u centrum, na Facebooku. Autorem zdjęć jest znany fotograf mody Robert Zuchniewicz współpracujący z topowymi magazynami modowymi. Kampania, łącząc elementy miejskiego stylu fashion i glamour, metaforycznie oddaje to, czym jest Bonarka – najlepszą zakupową destynacją w mieście. -
Krakowianie doceniają to, że Bonarka zapewnia mieszkańcom największy wybór. Pod jednym dachem wśród 270 punktów handlowych, zgromadzone jest ponad 30 sklepów z butami, 20 z biżuterią, nie mówiąc już o ponad 100 z najlepszymi, modowymi markami - dodaje Mariola Rogóż.
Bonarka City Center to drugie miejsce w Krakowie, gdzie można kupić kultowe ubrania hiszpańskiej firmy Desingual oraz jedyne miejsce z designerskimi propozycjami od marki SkunkFunk.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Bonarka City Center
Zobacz wszystkie sklepy w Bonarka City Center
Tagi: