Bonarka City Center podsumowuje dotychczasowe działania marketingowe

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-10 | 11:00
Bonarka City Center od początku roku aktywnie buduje swoją przewagę konkurencyjną na rynku krakowskich centrów handlowych. Za zasługą dobrze przygotowanej strategii marketingowej, dopracowaniu kluczowych przekazów promocyjnych i odpowiedniemu sprofilowaniu tenant mix miesiąc po miesiącu BCC notowała wzrosty wskaźników obrotów i odwiedzin klientów. W lipcu 2011 r. frekwencja wzrosła o imponujące 29,86% w porównaniu z 2010 r.
Dzięki efektywnemu wykorzystaniu różnorodnych narzędzi marketingowych, można znacząco podnieść liczbę klientów odwiedzających centrum. Bonarce zlokalizowanej w Krakowie przybywa ich z miesiąca na miesiąc. Przeprowadzone w ostatnich miesiącach badania pokazały znaczący wzrost indeksu footfall. W pierwszy weekend lipca galerię odwiedziło dokładnie 253 072 klientów. To o ponad 40.000 więcej niż zaledwie tydzień wcześniej i blisko 30% więcej w porównaniu z danymi za poprzedni rok. - Ja k mawiał Phillip Wylie: Sukces to drabina, po której nie sposób wspiąć się z rękami w kieszeniach. My także ciężko pracowaliśmy, aby móc się pochwalić tak świetnym wynikiem. Sukces frekwencyjny w II kwartale 2011 roku to efekt wielu różnych czynników. Wydaje się jednak, że decydująca dla poprawy wyników była nowa kampania reklamowa – komentuje Andrzej Seliga, Dyrektor Zarządzający Bonarka City Center.
Przeprowadzone na zlecenie BCC badania struktury klientów odwiedzających centrum skłoniły do całkowitej zmiany dotychczasowego pozycjonowania i wprowadzenie zupełnie nowej komunikacji wizualnej. W kampanii reklamowej postawiono na przekaz do młodych, niezależnych kobiet, podążających za nowymi trendami. Koncepcja przekazu została oparta o cztery przyjaciółki nawiązując do popularnego serialu „Seks w wielkim mieście” będącego symbolem feminizacji i emancypacji. - Chcieliśmy pokazać, że w BCC panuje wyjątkowa i swobodna atmosfera, pozwalającą cieszyć się zakupami w gronie przyjaciół - mówi Piotr Grzyb, Dyrektor Artystyczny z Firmy Reklamowej KUC, która jest autorem kampanii - Poprzedzona badaniami kreacja komunikatu reklamowego miała duże znaczenie na zmianę pozycjonowania centrum. Efektywne wykorzystanie narzędzi, zarówno ATL i BTL przy relatywnie niskim budżecie pozwoliło na uzyskanie dobrych wyników na tle konkurencji, co - biorąc dodatkowo pod uwagę sytuację gospodarczą - można uznać za duży sukces firmy – dodaje.
Na sukces frekwencyjny wpływa także odpowiednio dobrany tenant mix i obecność pożądanych przez klientów marek. Dla klientów BCC doskonałym „wabikiem” okazało się otwarcie outletu TK Maxx. Popularna na całym świecie sieć sklepów w Polsce pojawiła się dopiero niedawno. W Małopolsce jest to pierwszy sklep tej sieci.
Zarząd BCC dostrzegł również jak ważne z punktu widzenia wizerunku galerii i społecznej odpowiedzialności biznesu jest działalność edukacyjna i filantropijna. Dlatego z inicjatywy węgierskiego inwestora – firmy TriGranit Development Corporation i fundacji Ks. Siemaszki, otwarto na terenie BCC placówkę edukacyjno-wychowawczą dla młodzieży. Jest to pierwsza tego typu inicjatywa na świecie.
Kompleks BCC stale rozwija się a oferta jest wzbogacana o nowe funkcje. W czerwcu bezpo-średnim sąsiedztwie centrum otwarto wysokiej klasy budynki biurowe, o łącznej powierzchni 15, 692 tys. mkw. Projekt jest wciąż rozwijany a jego celem jest aktywizacja biznesowa obszaru. Takie działania generują ponadto nową grupę klientów centrum, dla których ważny jest łatwy dostęp do usług i handlu i stwarzają potencjał do dalszego zwiększania odwiedzalności i obrotów.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Bonarka City Center
Zobacz wszystkie sklepy w Bonarka City Center
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Bonarka City Center podsumowuje dotychczasowe działania marketingowe

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.